پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۹:۳۴

بهره مندی 429 هزار خانوار در استان کرمان از گاز طبیعی
محمد علی ودیعتی مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان از نصب 301،000 انشعاب گاز در استان خبر داد و گفت : در استان ، 84 هزار انشعاب در بخش روستایی و 217 هزار انشعاب در بخش شهری دراستان اجرا شده است که شرایط بهره مندی 429 هزارخانوار شهری و روستایی را در سطح استان کرمان از نعمت گاز طبیعی را فراهم نموده است . وی در ادامه گفت : در سایه تلاش جمعی و بهره گیری از مزیت همکاران متعهد و تخصیص بودجه و منابع موجود در راستای گازرسانی به تعداد بیشتری از شهر ها و روستاها از کوتاهترین و به صرفه ترین مسیر ممکن شاهد بهره مندی شهرها و غالب روستاهای پرجمعیت استان هستیم و امیداواریم در سالجاری بتوانیم با گازرسانی به شهر ها و روستاهای استان تعداد بیشتری از مردم فهیم دیار کریمان ، از نعمت گاز طبیعی بهره مند گردند. ودیعتی هچنین تصریح کرد : هم اکنون 485 هزار مشترک خانگی و تجاری در بخش های شهری و روستایی در استان بهر مند از گاز طبیعی می باشند که شامل 78 هزار مشترک روستایی و 406 هزار مشترک شهری است. وی در ادامه بر مصرف بهینه گاز تأکید کرد و گفت: نحوه استفاده صحیح، رعایت نکات ایمنی، صرفه‌جویی و بهینه‌سازی مصرف نه تنها در زمستان بلکه در تمامی فصلهای سال بایستی رعایت شود تا علاوه بر کمک به اقتصاد خانواده‌ها در پویایی اقتصاد کشور در بخش صنایع منشعب ، نیروگاهها و بخش سی ان جی نیز آثار مثبت و مطلوبی خواهد داشت.

وقف میلیاردی ملک جهت ترویج قرآن در کرمان
بانوی خیر کرمانی آپارتمان خود را وقف بر ترویج و آموزش قرآن کریم کرد. به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان،حجت الاسلام حمید رضا حسین رضایی سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک کرمان از ثبت مورد وقف جدیدی با نیت ترویج و آموزش قرآن کریم در این شهرستان خبر داد و افزود : توسط بانوی خیر 78 ساله کرمانی یک واحد آپارتمانی در قالب سنت حسنه وقف ثبت شد. وی ادامه داد: «کبری برهانی نژاد راینی» در اقدامی خداپسندانه واحد آپارتمانی خود را در راستای احیاء آموزش کلام وحی ، امور دینی و مذهبی در شهر کرمان وقف کرد. حسین رضایی، ارزش مورد وقف مذکور را مبلغ ده میلیارد ریال عنوان و خاطرنشانکرد: ملک مذکور524 متر مربع ساختمانی نو ساز در 3 طبقه می باشد که در بلوار قدس شهر کرمان واقع شده است. وی تصریح کرد : با ثبت این وقف ارزشمند از ابتدای سال جاری به همت واقفان نیکوکار 4 فقره وقف در حوزه اداره اوقاف ناحیه یک کرمان محقق شده است.

بازدید استاندار کرمان از مجتمع مس سرچشمه
استاندار کرمان به همراه معاون سیاسی امنیتی و مدیرکل سیاسی استانداری، امام جمعه رفسنجان و نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل دادگستری و شماری دیگر از مسوولان استان از مجتمع مس سرچشمه استان کرمان بازدید کرد. معدن مس سرچشمه در ۱۶۰ کیلومتری جنوب غربی کرمان و ۵۰ کیلومتری جنوب رفسنجان و در ناحیه مرکزی رشته کوه زاگرس قرار گرفته است. معدن مس سرچشمه یکی از بزرگترین مجتمع های صنعتی معدنی جهان محسوب می شود و این مجتمع بزرگ ترین تولید کننده مس ایران می باشد. بخش های تولیدی مجتمع مس سرچشمه عبارت از معدن، تغلیظ، ذوب، پالایشگاه و ریخته گری ها و لیچینگ است و این معدن یکی از بزرگترین معادن روباز جهان به شمار می رود.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

، ،





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

مطالب مرتبط

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

۲۲ استان کشور تا پایان هفته بارش برف و باران سنگین را تجربه می‌کنند

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

گزارش «پیام ما» از نشست بررسی کاربرد فناوری‌های نوین در صنایع خلاق

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

مسافران قطار مرگ

گروهی از زنان مکزیک جان خود را برای رساندن غذا به مهاجران به خطر می‌اندازند

مسافران قطار مرگ

چتر سیاه بر آسمان اهواز

دود نیشکرهای سوخته هوای خوزستان را آلوده کرد

چتر سیاه بر آسمان اهواز

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

کشمکش‌ بین ارگان‌های دولتی و تولیدکنندگان کمبود شیرخشک را تشدید کرد

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

موضع‌گیری دوگانه  دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

وزیر نیرو و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با معاون رئیس‌الوزرای طالبان دیدار کردند

موضع‌گیری دوگانه دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

میراث «غزه» زیر بمباران

فعالان جهانی هشدار می‌دهند

میراث «غزه» زیر بمباران

فصل انارچینی

پیگیری برای ثبت یک میراث ناملموس ادامه دارد

فصل انارچینی

توزیع قطره‌چکانی دارو‌های بیماران SMA

بیماران «آتروفی عضلانی نخاعی» معطل پاس‌کاری وزارت بهداشت برای تدوین پروتکل‌های توزیع دارو هستند

توزیع قطره‌چکانی دارو‌های بیماران SMA

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *