پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | پیشنهاد

پیشنهاد





۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۸:۵۷

کرم دپیدرم ،برطرف کننده لک هـای ناشی از آفتـاب، جوش, لیزر، پیلینگ، دوران بارداری، بیماری های پوستی و افزایش سن می باشد.مناسب برای پوست حساس و قابل استفاده در طول روز همراه با ضد آفتاب قوی همه نوع لک های تیره قدیمی و جدید روی صورت، گردن و دست ها را از بین می برد.
خصوصیات: این محصول با کمپلکسی که از نیکوتینامید ساخته شده روی سطوح مختلفی از لک تأثیر گذاراست و از طریق کاهش اندازه و شدت لک های قهوه ای آن ها راحذف می کند و فعالیت لایه برداری AHA نیز به این عملکرد کمک می کند.
فواید کرم دپیدرم: کمپلکس ضد لک., فرمولی متفاوت باتحمل پذیری بالا، مناسب برای گردن ، صورت و دست ها و همچنین مناسب برای زیر آرایش است.
روش مصرف: صبح و شب روی لک های قهوه ای صورت، دست و بدن استفاده شود.
ویژگی های این محصول: دارای ویتامین ، تیتانیوم دی اکساید می باشد.فاقد هیدروکینون، مواد نگهدارنده، عطر است.مهم تر از همه اینکه غیر آلرژی می باشد.

کرم سفت کننده و ضد چروک است. کرم ایزودنس برای درمان خشکی های مزمن، افتادگی پوست و چروک های واضح موجود در پوست ارائه شده است. به خاطر ساختار بسیار مغذی و نرم آن، سریعاً جذب می شود و برای مدت طولانی به پوست احساس راحتی می دهد. پوست سفت تر می گردد و چروک ها پر می شوند.
خصوصیات: ایزودس ضد چروک و افتادگی است. ترکیب انحصاری ضد چروک ISO 3R سه مکانیسم حیاتی طبیعی پوست (تولید کلاژن و الاستین – حفاظت از اسید هیالورونیک و قدرت آنتی اکسیدانی سلولی) را فعال می کند.
Denseine قابلیت ارتجاعی و قوام بافت همبندی پوست را بازمی گرداند و درنتیجه اثرات سفت کننده و بازسازنده قوی دارند.
روش مصرف: صبح و عصر روی کل صورت، گردن و دکلته استفاده شود. قبل از کرم می توان از سرم استفاده کرد.
ویژگی ها: 96 درصد از افرادی که این محصول را امتحان کرده اند، مشاهده کرده اند که چروک هایشان کمتر شده است. این مطالعه زیر نظر متخصصین پوست روی 25 نفر و براساس ارزیابی شخصی مصرف کنندگان انجام شده است.

شیر پاک کن نوکس برای صورت , دور چشم و لب مناسب است.همراه با عوامل التیام بخش و ضد التهاب،مرطوب کننده و مغذی می باشد.مناسب برای پوست نرمال تا خشک ،حساس است.از لوسیون بعنوان انرژی بخش و شاداب کننده پوست روزانه میتوان برای صورت و دور چشم استفاده کرد.
روش مصرف شیر پاک کن و لوسیون: صبح و شب با نوک انگشتان مقداری از شیر پاک کن را روی پوست به صورت دورانی ماساژ دهید , سپس با پنبه آغشته به لوسیون پوست را کاملا پاک کنید.
محصول تکمیل کننده: ژل اکسفولیانت
اکسفولیانت: مناسب برای صورت و دکلته می باشد.اکسفولیانت لایه بردار ملایم پوست است و موجب حذف سلول های مرده و الودگی های پوست می شود.مناسب برای هر نوع پوست حتی پوست حساس است.
روش مصرف: کمی از محصول را روی پوست مرطوب ماساژ دهید , سپس با آب گرم بشویید.
پیشنهاد: برای نتیجه بهتر میتوانید ژل اکسفولیانت را با فوم همزمان روی پوست ماساژ داده , سپس با آب گرم بشویید.

برحسب نوع پوست شما،فتودرم راه حلی مناسب برای محافظت و رفع احتیاج پوست شما درمقابل مضرات نور خورشید در نظر گرفته است . همانطور که می دانید نفوذ اشعه خورشید به پوست (برحسب فصل و ساعت تابش) ، موقعیت جغرافیایی ( طول وعرض آن) متفاوت می باشد. پس باانتخاب مناسب ضد آفتاب فتودرم پوست خود را محافظت کنید.اگرشما پوستی چرب یا مختلط دارید باید از ضد آفتابی استفاده کنید که علاوه برایجاد بیشترین محافظت درمقابل نورخورشید بتواند چربی پوست شما را کنترل کند.
فتودرم آکنه – اس پی اِف40 : مؤثرترین پوشاننده اشعه UVB و فیلتر منحصر به فرد ضد UVA که ازپوست شما دربرابر آفتاب محافظت می کند.
فتودرم آکنه با استفاده از 2 ترکیب منحصر به فرد بهترین محافظت از پوست شما را انجام می دهد:
BIO Protection Ò: مطلوبترین محافظت کننده از سلول های عمقی پوست.
Fluidactiv Ò: الگوی انحصاری بایودرما برای تنظیم چربی پوست.
بسیار سبک ، بدون رنگ،فاقد چربی ، غیر کومدون زاست.مقاوم به نوروآب و مناسب برای صورت و بدن است.
جلوگیری از ایجاد جوش و کاهش ترشح چربی به واسطه Fluidactiv

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *