پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | بیان مشکلات خیران برتر کرمان در دیدار با استاندار

بیان مشکلات خیران برتر کرمان در دیدار با استاندار





۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۲۰:۴۲

یکی از نابسامانی‌های بزرگ بخش آب، عدم پرداخت هزینه آب مصرفی است
به گزارش روابط عمومی شرکت آبفار استان کرمان، علی رشیدی در اولین نشست شورای مدیران شرکت آب وفاضلاب روستایی استان کرمان که در جیرفت برگزار شد تاکید کرد:شاید یکی از نابسامانی های بزرگی که در بخش آب در کشور وجود دارد، عدم پرداخت هزینه آب مصرفی در روستا ویا شهر باشد همین مسئله باعث هدررفت آب شده و درآمد شرکت را کاهش داده و بعضا افراد علی رغم سواستفاده از شرایط هزینه آب مصرفی را هم نمی پردازند. وی گفت: طبق توصیه وزیر نیرو در سال جدید اگر در شهرستانی مشکل کیفیت آب شرب به وجود آمد به هیچ عنوان مدیر شهرستان نباید نگه داشته شود علی رغم مشکلات مالی که داریم اما خط قرمز ما کیفیت آب است که با سلامت مردم ارتباط دارد. وی با بیان اینکه افتتاح ساختمان جیرفت درچند روز اخیر یکی از خواسته های بجای کارکنان این شهرستان بود که محقق شد ، افزود: یازدهمین ساختمان شرکت آبفار را با دست خالی افتتاح کردیم. رئیس هیئت مدیره شرکت آبفار استان تاکید کرد: در پیشرفت شرکت همه مدیران آبفار شهرستانی موثر بودند وخوشبختانه با تلاش همکاران ما حجم آب رسانی بسیار خوب بوده وجای تقدیر وتشکر دارد.

بیان مشکلات خیران برتر کرمان
در دیدار با استاندار

روز گذشته جلسه دیدار خیرین برتر کرمان با استاندار در محل دفتر استاندار برگزار شد. در این جلسه 10 خیر برتر کرمان حضور داشتند و به بیان دیدگاه های خود پرداختند. استاندار کرمان در این جلسه ضمن تشکر از خیرین به واسطه اقدامات داوطلبانه ای که انجام می دهند، گفت: کاری که می توانیم در استان انجام دهیم شناسایی مراکز بلااستفاده و قرار دادن این مراکز در اختیار شما خیران است. علیرضا رزم حسینی افزود: ما کمک می کنیم که شما بتوانید از سخت افزارهایی که دولت و موسسه های وابسته به دولت دارند استفاده کنید. وی تصریح کرد:اگر شما با استفاده از امکانات بلااستفاده ای که در اختیار شما قرار گرفته بتوانید از این آسیب ها جلوگیری کنید، به دولت کمک می شود. استاندار کرمان با بیان اینکه شاید بخشی از مسایل مالی را بتوانیم حل کنیم اظهار داشت: در حد بضاعت مان هر کار بتوانیم انجام می دهیم. شایان ذکر است در این جلسه گلستانی از موسسه خیریه زنجیره امید، ثانی موسسه سبحان کویر و میرزاده از کانون ناشنوایان به بیان مشکلات خود پرداختند. گلستانی گفت: موسسه خیریه زنجیره امید از سه سال پیش فعالیت خود را آغاز کرد و در زمینه بیماری قلبی ارتوپدی زیر نظر پزشکان تهران فعالیت می کند. وی افزود: از استاندار تقاضا داریم در بحث معنوی مراسم ها حضور داشته باشند. حضور شما به حمایت بیشتر مردم کمک خواهد کرد. ثانی هم گفت: موسسه سبحان کویر در زمینه پیشگیری از اعتیاد و ایدز از سال ۸۹ فعالیت خود را شروع کرد. میرزاده هم در این جلسه عنوان کرد: کانون ناشنوایان از 11 سال پیش شروع به کار کرد. در استان کرمان قریب به 3 هزار ناشنوا داریم و کانون برای کمک به این ناشنوایان نیاز به کمک دارد. استاندار کرمان نیز در پایان جلسه در راستای ایجاد اشتغال برای ناشنوایان اظهار داشت: پیگیری های لازم انجام خواهد شد که در زمینه صنعت شالبافی کارگاهی راه اندازی و برای ناشنوایان ایجاد اشتغال شود.

ساماندهی 376 مددکار ترویجی در جنوب کرمان
مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: ساماندهی 376 مددکار ترویجی این منطقه انجام شده است. به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان، مهندس محمدرضا ساردویی اظهار داشت: کار ساماندهی مددکاران ترویجی در هفت شهرستان جنوبی منطقه انجام شده است. وی بیان داشت: در این ساماندهی تعداد 376 مددکار ترویجی شهرستان‎های تابعه به مدیریت هماهنگی ترویج معرفی شده است. ساردویی تصریح کرد: این مدیریت پس از بررسی‎های لازم فهرست اسامی را برای تأیید نهایی به مدیریت حراست برای صدور کارت شناسایی ارسال کرده است. مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان ادامه داد: مددکاران ترویجی خبره فنی روستایی و عشایری منتخب مردم هستند. وی افزود: این افراد دارای تجریه و مهارت در بخش کشاورزی هستند و در راستای تعامل با مروجان، کارگزاران و مولدان کشاورزی نسبت به نشر دانش فنی گام بر می‎دارند. ساردویی عنوان کرد: ضرورت عملیات اجرایی در محیط روستا توسط مددکاران ترویجی ایجاب می‎کند که آنان دارای دانش علمی و عملی در حد مطلوب باشند.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *