پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | باد شدید و گرد و خاک در نقاط مختلف کشور

باد شدید و گرد و خاک در نقاط مختلف کشور 





باد شدید و گرد و خاک در نقاط مختلف کشور 

۲۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۴۱

 رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی ضمن اشاره به وقوع رگبار و رعد و برق در برخی استان‌ها، از وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نقاط مختلف کشور خبر داد.

به گزارش پیام ما به نقل از ایسنا صادق ضیاییان افزود: چهارشنبه (۲۰ تیر) در برخی نقاط استان آذربایجان غربی، نیمه شمالی استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل، ارتفاعات استان‌های مازندران، البرز، تهران سمنان، گلستان، کرمان و شمال هرمزگان در ساعات بعد از ظهر و شب رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی ادامه داد: این وضعیت جوی پنجشنبه (۲۱ تیر) در برخی نقاط استان‌های مازندران، اردبیل، ارتفاعات استان‌های البرز ،تهران، سمنان، گلستان، کرمان، شمال هرمزگان و جمعه (۲۲ تیر) علاوه بر این مناطق در برخی نقاط خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی در ساعات بعد از ظهر و شب رخ خواهد داد.

او افزود: این شرایط آب و هوایی روزهای شنبه و یکشنبه (۲۳ و ۲۴ تیر)در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده دور از انتظار نخواهد بود.

ضیاییان ادامه داد: تا روز جمعه در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. شرق دریای عمان در پنج روز آینده مواج خواهد شد.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۱ تیر) صاف، از بعد از ظهر افزایش باد، اوایل شب افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید با حداقل و حداکثر دمای ۲۹ و ۳۹ درجه سانتیگراد و پس فردا (۲۲ تیر ) صاف، از بعد از ظهر افزایش باد، گاهی وزش باد شدید با کمترین و بیشترین دمای ۲۸ و ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه ۱۴ و ۱۵ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۵۰ و ۵۱ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر