پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | سازمان حفاظت محیط زیست در «نمایشگاه محیط زیست» شرکت نمی‌کند

سازمان حفاظت محیط زیست در «نمایشگاه محیط زیست» شرکت نمی‌کند





سازمان حفاظت محیط زیست در «نمایشگاه محیط زیست» شرکت نمی‌کند

۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۱۱

رییس سازمان حفاظت محیط زیست درخصوص برگزاری بیست‌و‌یکمین نمایشگاه محیط زیست گفت: تلاش ما این است که نمایشگاه محیط زیست در هفته محیط زیست در سال آینده توسط سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شود. لذا در نمایشگاه بخش خصوصی حضور پیدا نخواهیم کرد.

به گزارش پیام ما به نقل از تسنیم، بیست‌و‌یکمین نمایشگاه محیط زیست قرار است که از تاریخ 13 تا 16 اسفندماه برگزار شود اما نکته‌ای که درخصوص این نمایشگاه وجود دارد، برگزاری آن توسط بخش خصوصی و بدون حضور سازمان حفاظت محیط زیست، به عنوان متولی اصلی برگزاری نمایشگاه محیط زیست کشور است.

دو سال پیش نیز نمایشگاه محیط زیست بدون حضور سازمان برگزار شد که به همین دلیل، استقبالی چندانی از این نمایشگاه در سال 1400 صورت نگرفت.

در رابطه با این موضوع، علی سلاجقه؛ معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست به تسنیم گفت: تلاش ما این است که نمایشگاه محیط زیست در هفته محیط زیست و با حضور علاقه‌مندان در سال آینده توسط سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شود، لذا در نمایشگاه بخش خصوصی حضور پیدا نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: با این وجود از برگزاری هر رویداد و فعالیتی در حوزه محیط زیست قدردانی می‌کنیم چرا که دغدغه‌های محیط زیستی بسیار ارزشمند است و ما از دغدغه‌مندان و صاحبان فکر در حوزه محیط زیست به صورت ویژه تشکر می‌کنیم.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *