پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | احتمال قطع عضو قرق‌بان مصدوم میامی

احتمال قطع عضو قرق‌بان مصدوم میامی





۴ خرداد ۱۴۰۰، ۲۲:۰۵

قرق‌بان میامی که روز دوشنبه به دست دامدار متخلف با تبر زخمی شده بود، به دلیل قطعی عصب پا و احتمال قطع عضو به بیمارستانی در تهران منتقل شد.
به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی سازمان جنگل‌ها، رئیس سازمان جنگل‌ها از فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی خواست پرونده قضایی این قرق‌بان را تا حصول نتیجه پیگیری و فرد متخلف به سزای اعمال خود برسد.
مسعود منصور همچنین گفت: «سازمان جنگل‌ها کار مداوای این قرق‌بان را تا پایان پیگیری کرده و در زمینه درمان هیچ کوتاهی نمی‌کند.»
بامداد دوشنبه ولی نادری، قرق‌بان یگان حفاظت منابع طبیعی سمنان در شهرستان میامی در هنگام انجام‌ وظیفه به ضرب تبر فرد متخلف بی‌هوش شد و پس از آن ضارب، این مامور یگان حفاظت را از ناحیه پا مجروح کرده و لاله گوش او را برید. این قرق‌بان تا صبح دیروز برای درمان‌های ابتدایی در بیمارستان امام حسین شاهرود بستری بود.
جعفر مرادی‌حقیقی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان نیز گفت: «حال عمومی قرق‌بان مجروح مناسب است اما با توجه به قطع شدن عصب پای راست او، احتمال قطع عضو یا از کار افتادن پای راست وجود دارد البته امید بسیار زیادی به درمان این قرق‌بان نیز هست.»
او با اشاره به دستگیری دامدار متخلف تصریح کرد: «پرونده این جرم پس از تکمیل توسط نیروی انتظامی و دادستانی میامی به مراجع ذی‌ربط ارسال می‌شود.»

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *