سایت خبری پیام ما آنلاین | خبر

خبر





۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۷:۵۹

مدیرعامل آبفای کرمان: فشار بر انجام کار برای خدمت به مردم است

ذیحساب شرکت آب و فاضلاب استان کرمان با حضور مدیرکل سازمان اقتصاد و دارایی استان، رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ،معاونین و مدیران ستادی تودیع و معارفه شد. در این مراسم محمد طاهری مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت آبفای کرمان گفت: حفظ ، حراست و تطبیق قواعد و قوانین و عدم عدول از قوانین از اهم ترین شاخصه های ناظر قوه مجریه و نماینده دولت بوده و هست.وی افزود : همه ما دنبال راهکارهای قانونی در جهت بهبود فرآیند پرداختها و اخذ اعتبارات هستیم و هر آنچه اصرار و فشار بر انجام کار وجود دارد برای خدمت به مردم و در رفاه بودن آنان می باشد و در این راستا خواستار تعامل با ذیحساب بودیم که ضمن رعایت قانون تا امروز با ما همکاری خوبی داشتند. در ادامه شیخ اسدی مدیرکل سازمان اقتصاد و دارایی استان کرمان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: خدا را شاکرم بر اساس ماموریتی که به عهده وزارت اقتصاد و دارایی داده شده یک نیرو از این وزارت به عنهوان ذیحساب در کنار مدیران اجرایی استان قرار می گیرد و این تعامل به شیوه بسیار دوستانه انجام می شود. وی با اشاره به این مطلب که ذیحساب یار صادق و صمیمی برای مدیران دستگاه اجرایی است و تطبیق قواعد با قوانین و تأمین اعتبار مقوله مهم در حیطه کاری وی می باشد افزود: ارائه راهکار و مشاوره در خصوص راهکارهای قانونی در صورت تعامل دستگاه و جذب اعتبارات بهینه و پرداخت به موقع آینده مدیران دستگاه اجرایی و ذیحساب را تضمین خواهد کرد . در پایان از مهدی سلطانی ذیحساب سابق با اهداء لوح های سپاس از طرف مدیرعامل شرکت آبفا کرمان و مدیرکل سازمان اقتصاد و دارایی استان کرمان تقدیر به عمل آمد و عباس سیدی نیا به عنوان ذیحساب جدید شرکت آبفا معرفی گردید.

وارد شدن 6 حلقه چاه به مدار بهره برداری برای تامین آب کرمان
6 حلقه چاه در دشت های جوپاری و حسین آباد وارد مدار بهره برداری شد. غلامرضا زین الدینی مدیر امور آب شهرستان کرمان گفت: به منظور کمک به تامین آب شهر کرمان و جلوگیری از بحران آب در فصل تابستان، 5 حلقه چاه به شماره های (3،4، 6، 13 و 33) در دشت جوپاری و چاه شماره 46 در دشت حسین آباد پس از حفر و تجهیز وارد مدار بهره برداری شدند. وی افزود: عمق چاههای ذکر شده 250 متر با دبی 25 لیتر در ثانیه می باشد. مدیر امور آب شهرستان کرمان در ادامه بیان داشت: همچنین عملیات حفاری 5 حلقه چاه در دشت غزال به پایان رسیده ، خط لوله آنها در دست اجرا می باشد و پس از تجهیز وارد مدار بهره بردای قرار خواهند گرفت.

جمع آوری بیش از 498 هزار مترمکعب فاضلاب شهر کرمان
در اردیبهشت ماه 498 هزار و 209 مترمکعب فاضلاب شهر کرمان جمع آوری شد. هادی دهقانی مدیر بهره برداری فاضلاب شهر کرمان گفت: حجم فاضلاب جمع آوری شده در اردیبهشت ماه 498 هزار و 209 مترمکعب بوده است و حجم فاضلاب تصفیه شده در این مدت 488هزار و 244 مترمکعب می باشد . دهقانی در ادامه افزود: همچنین طی فروردین ماه 212 مورد آزمایش در آزمایشگاه تصفیه خانه فاضلاب شهر کرمان انجام گرفت و اتفاقات شبکه به میزان 15 مورد رفع گردید. گفتنی است میزان فاضلاب جمع آوری شده در اردیبهشت ماه نسبت به ماه قبل آن 26هزار و 880 مترمکعب بیشتر می باشد.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *