پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | حضور خوشبخت در نمایشگاه آگروفود ۱۴۰۳

حضور خوشبخت در نمایشگاه آگروفود ۱۴۰۳





حضور خوشبخت در نمایشگاه آگروفود ۱۴۰۳

۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۶:۳۰

امسال نیز مانند سال‌های گذشته نمایشگاه آگرفود ایران که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای مرتبط با صنایع غذایی و کشاورزی معرفی می‌شود در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی در حال برگزاری است. این نمایشگاه در سطح جهانی توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند چرا که شرکت‌کنندگان در این رویداد می‌توانند بینش ارزشمندی در مورد صنعت غذایی و کشاورزی جهانی به‌دست آورده، محصولات و فناوری‌های جدید را کشف و با شبکه متنوعی از متخصصان ارتباط برقرار کنند.

به طور کلی، نمایشگاه‌ آگروفود به عنوان یک نقطه ملاقات حیاتی برای کل بخش غذا و کشاورزی عمل می‌کند. نوآوری را هدایت، رشد کسب و کار را تسهیل، اشتراک‌گذاری دانش را ترویج و در نهایت به داشتن یک سیستم غذایی پایدارتر و کارآمدتر کمک می‌کند که به نفع همه‌ی سهامداران است.

از جمله اهداف نمایشگاه آگروفود که سالانه در بسیاری از کشورها از جمله ایران برگزار می‌شود عبارتند از:

  • ارتقاء کیفیت، کمیت و تنوع تولیدات
  • افزایش صادرات و توسعه بازارهای جدید
  • ایجاد و تسهیل فرصت‌های همکاری، انتقال دانش و تکنولوژی بین شرکت‌ها
  • حمایت از تولیدکنندگان و فعالان این حوزه
  • ایجاد اشتغال در زمینه‌های مرتبط
  • توسعه روابط بازرگانی با کشورهای همسایه و منطقه‌ای

سی و یکمین دوره نمایشگاه آگروفود که از تاریخ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ شروع به کار کرده تا ۲۲ خرداد ادامه خواهد داشت و بازیدکنندگان می‌توانند از ساعت ۸ الی ۱۵ از این رویداد و نمایشگاه بزرگ دیدن کنند. امسال نیز مانند سال‌های گذشته، شرکت‌ها و برندهای مختلفی از سراسر دنیا حضور دارند که با هدف بهبود صنعت کشاورزی و صنایع غذایی، محصولات و خدمات متنوعی را به نمایش گذاشته‌اند.

خوشبخت نیز یکی از برندهای برتر در زمینه صنایع غذایی کنسرویجات است. این برند با بیش از ۵ سال تجربه، محصولات با کیفیت و خوش طعمی را با استفاده از فناوری‌های نوین تولید و به بازار عرضه می‌کند. در نمایشگاه آگروفود، سالن ۷ غرفه برند خوشبخت فضایی منحصربه‌فرد را برای علاقمندان به کنسرویجات فراهم کرده است.

به گفته مدیر روابط عمومی خوشبخت، حضور در این نمایشگاه علاوه بر دسترسی به مشتریان فعلی و ملاقات با مشتریان جدید، اهداف دیگری را نیز دنبال می‌کند. ایجاد بستری مناسب برای تعامل بیشتر مصرف‌کنندگان با شرکت خوشبخت و شناخت آخرین محصولات تولید شده برند خوشبخت از دیگر اهدافی بود که وی به آن اشاره کرد.

در ادامه مدیر روابط عمومی خوشبخت افزود یکی از اهداف برند خوشبخت افزایش سبد کالایی خود و رفع نیازهای خانوارهای ایرانی است و به همین دلیل در تلاش است تا با بودن در کنار خانواده‌های ایرانی علاوه بر شناسایی و رفع نیازهایشان، گامی موثر برای رفاه هر چه بیشتر آن‌ها بردارد. در این راستا برند خوشبخت امسال نیز همچون سال‌های گذشته علاوه بر به نمایش گذاشتن محصولات خود و تبادل اطلاعات با شرکت‌های داخلی و خارجی، از محصول جدیدش که انواع مختلف روغن است در نمایشگاه ایران آگروفود رونمایی کرد.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر