پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | رضا اسماعیلی پور مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمان شد

رضا اسماعیلی پور مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمان شد





۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۷:۳۴

رضا اسماعیلی پور مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمان شد
آیین تودیع و معارفه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با حضور قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد. در این آیین از خدمات حسن رحمانی مدیرکل سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان قدردانی و رضا اسماعیلی پور به عنوان مدیرکل جدید این اداره معرفی شد. در ادامه گزیده ای از صحبت های چهره های مطرح حاضر در این مراسم را می خوانید:
• سید ابوالحسن فیروزآبادی قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان: این وزارتخانه با وجود تمام مشکلات اقتصادی کشور در 700 هزار میلیارد ریال پروژه عمرانی توسعه ای با بنگاه ها مشارکت دارد.
• آذین نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس: اقتصاد مقاومتی حول تولید محوری می چرخد. امیدوارم با کمک کارگران و کارفرمایان کار خوبی در این زمینه انجام شود.
• فتوت معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار کرمان: تدوین سند کارآفرینی استان کرمان برای رونق تولید و بهبود فضای کسب و کار در اولویت قرار گیرد.
• مشرفی رییس خانه صنعت و معدن استان کرمان: امروز گفتمان اقتصاد مقاومتی گفتمان اصلی و مورد تایید رهبری است و در بیشتر موارد به این موضوع تاکید دارند.
• احمدی مدیر روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی: امیدوارم با شروع مدیریت رضا اسماعیلی عصر تازه ای در حیطه خبررسانی و اطلاع رسانی این اداره رخ بدهد.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

،





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *