پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۵۰

مس کرمان- استقلال خوزستان/ نبرد برای تیم شانزدهم لیگ
خبرگزاری آریا- مس کرمان و استقلال خوزستان فردا در بازی برگشت پلی‌آف حضور در لیگ برتر فوتبال به مصاف هم می‌روند.
بازی برگشت مرحله پلی‌آف حضور در لیگ برتر میان مس کرمان و استقلال خوزستان امروز از ساعت 18 در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار می‌شود.
بازی رفت را شاگردان عبدالله ویسی سرمربی استقلال با گل دقایق پایانی مهدی مومنی، بازیکن ملی‌پوش خودشان برده‌اند تا در شرایط روحی بهتری پا به این مسابقه بگذارند.در صورتی که مس با تفاضل دو گل در این بازی به برتری برسد می‌تواند به طور مستقیم بعد از یک سال دوری از لیگ برتر، به این مسابقات بازگردد.استقلالی‌ها نیز با کسب یک تساوی می‌توانند به حضورشان در لیگ برتر تدوام ببخشند و برای سومین سال شاهد حضورشان در لیگ برتر باشند.

جهانبازی داور دیدار پلی آف لیگ برتر
داوران دیدار برگشت پلی آف لیگ برتر فوتبال از سوی کمیته داوران اعلام شد.
به گزارش سایت فدراسیون فوتبال این دیدار را داوران زیر قضاوت می‌کنند: یدالله جهانبازی- رضا سخندان- علی میرزابیگی- حسن اکرمی ناظر: مسعود مرادی

ادای احترام جامعه ورزش و جوانان کرمان به مقام شامخ شهدا
به‌ مناسبت آغاز هفته جوان جامعه ورزش و جوانان کرمان با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.
خبرگزاری فارس – همزمان با آغاز هفته جوان جامعه ورزش و جوانان شهر کرمان با حضور در گلزار شهدا به مقام والای شهدای دفاع مقدس ادای احترام کردند. در این آیین که با حضور برخی از مسئولان هیئت‌های ورزشی و سمن‌های جوان برگزار شد، روح‌الله اسدی سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمان نیز حضور داشت. اسدی در حاشیه این آیین گفت: تصمیم گرفتیم تا برنامه‌های هفته جوان را با گرامیداشت نام و یاد شهدا آغاز کنیم. وی افزود: شهدا همچون ستارگانی درخشان در تاریخ این مرز و بوم می‌درخشند و زنده نگهداشتن نام، یاد، سیره و روش زندگی این بزرگان تاریخ کشور می‌تواند در شکل‌دهی افکار و زندگی جوانان تاثیرگذار باشد. اسدی تصریح کرد: معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان کرمان در نظر دارد با گرامیداشت یاد شهدا و برگزاری برنامه‌هایی در هفته جوان با نام و عنوان سبک زندگی شهدا در مسیر معرفی شهدا حرکت کند.‌

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *