هم‌افزایی قضائی و صنعتی؛ بازدید رئیس‌کل دادگستری استان کرمان از مجتمع مس دره‌آلو





هم‌افزایی قضائی و صنعتی؛ بازدید رئیس‌کل دادگستری استان کرمان از مجتمع مس دره‌آلو

۱۵ شهریور ۱۴۰۴، ۰:۳۵

حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدی، رئیس‌کل دادگستری استان کرمان، به‌همراه بخشی دادستان مرکز استان و مهندس کمالی فرماندار شهرستان رابر، از مجتمع مس دره‌آلو بازدید کردند.

در جریان این بازدید، آنتن BTS دکل مخابراتی مجتمع مس دره‌آلو با حضور رئیس‌کل دادگستری استان کرمان افتتاح و رسماً به بهره‌برداری رسید.

همچنین وحید امیری، سرپرست مجتمع مس دره‌آلو، به همراه معاونین، گزارشی از روند فعالیت‌ها، اقدامات انجام‌شده و دستاوردهای این مجتمع ارائه کردند.

در پایان، بر لزوم ارتقای تعامل و هم‌افزایی میان دستگاه قضائی و مجموعه صنعتی مس دره‌آلو در جهت رفع موانع، پشتیبانی حقوقی و تسهیل مسیر توسعه تأکید شد.

منبع :روابط‌عمومی مجتمع مس دره‌آلو

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *