پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | آلودگی هوای شهر غیر قابل تحمل است

آلودگی هوای شهر غیر قابل تحمل است





۲۱ آبان ۱۳۹۹، ۸:۴۶

آلودگی هوای شهر غیر قابل تحمل است

نماینده اهواز با اشاره به آلودگی دو هفته اخیر هوای اهواز و تاثیر آتش‌سوزی‌های سایت دفع پسماند صفیره گفت: اولویت شهرداری اهواز باید از آتش‌سوزی سایت صفیره جلوگیری کند.

مجتبی یوسفی گفت: آلودگی‌ هفته‌های اخیر اهواز مردم را آزار داده است؛ میزان آلودگی به گونه‌ای بود که تحمل آن برای مردم سخت شده بود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، او با اشاره به سوزاندن مزارع و برداشت نیشکر که همواره باعث افزایش آلودگی هوا در شهر می‌شوند، گفت: از گذشته به دلیل صنعتی بودن خوزستان، شاهد آلودگی‌های صنعتی بوده‌ایم اما در دو هفته گذشته به دلیل برداشت نیشکر و سوزاندن مزارع، آلودگی‌ها تشدید شد. کارهایی که انجام می‌شود باید با اولویت سلامت مردم باشد، بنابراین نیشکر باید برداشت سبز را افزایش دهد و این موضوع مطالبه ما است.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آلودگی‌ ناشی از آتش‌سوزی سایت صفیره و عدم دفع مناسب پسماند و مطرح شدن موضوع تامین اعتبار برای حل مشکل این سایت، تاکید کرد: در بحث سایت صفیره هم باید اولویت‌ سلامت مردم باشد که این موضوع در بودجه سنواتی شورای شهر مصوب شده است. قبلا هم هزینه‌هایی در این زمینه صرف شده است. ابتدا باید پاسخ داده شود هزینه‌های گذشته چه شد؟ شهرداری باید اولویت‌بندی کند و از آتش‌سوزی جلوگیری کند.

 

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *