پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | ورزش

ورزش





۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۰:۳۸

5 بازیکن
با ارزش لیگ برتر تا پایان هفته 28
در فاصله دو هفته پایانی لیگ برتر، بازیکنان حاضر در تیم های مختلف تمایل به بهبودی آمار خود دارند تا شاید بتوانند در اردوی بعدی تیم ملی نیز حضور داشته باشند.
اول – مهدی طارمی؛ 24.5 امتیاز
مهاجم اول لیگ پانزدهم در بازی هفته گذشته تیمش برابر نفتی ها به میدان رفت اما نتوانست مانع ناکامی صدرنشین هفته بیشت و هفتم لیگ شود، آقای گل فعلی لیگ برتر، تاکنون برای پرسپولیسی ها 16 بار گلزنی کرده است و 3 بار نیز اقدام به ارسال پاس گل کرده است، مهدی طارمی که پنالتی گرفتن نیز صدرنشین است، او تاکنون 8 بار برای سرخ پوشان پنالتی گرفته است که تنها 3 بار آن تبدیل به گل شده است.
دوم – محمد ابراهیمی؛ 17.5 امتیاز
اف 14 تبریزی ها هم به مانند طارمی در دیدار تیمش ناکام بود، محمد ابراهیمی که در بازی های اخیر برای گسترش فولادی ها همه کار کرده بود نتوانست از باخت تیمش در برابر سپاهانی ها جلوگیری کند. ابراهیمی تاکنون 10 بار برای یاران فراز کمالوند گلزنی کرده است، 5 پاس گل ارسال کرده است و 3 بار نیز اقدام به کسب پنالتی کرد که 2 بار آن تبدیل به گل شده است.
سوم – سجاد شهباززاده؛ 14 امتیاز
مهاجم اول آبی ها در دیدار حساس برابر سایپا توانست بازی خوبی از خود به نمایش بگذارد و با عملکرد خوب خود یکی از بازیکنان موثر در این پیروزی مهم نام بگیرد. شهباززاده در این بازی توانست پاس گل دوم استقلالی ها را به پروبچیچ بدهد. او تاکنون 6 بار اقدام به گلزنی کرده و 6 بار نیز سایر بازیکنان این تیم را در موقعیت گلزنی قرار داده است. سجاد تاکنون دو پنالتی نیز برای تیمش به دست آورده که هر دوی آنها گل شده اند.
چهارم – محسن یوسفی؛ 13 امتیاز
هافبک باتجربه پدیده ای ها نیز از ناکام های این هفته لیگ برتر لقب می گیرد، او که برای رضا مهاجری و تیمش موثر واقع شده بود در بازی برابر ذوب آهن کاری از پیش نبرد تا این تیم نیز یکی از بازنده های لیگ لقب بگیرد. آمار یوسفی شباهت عجیبی به شهباززاده دارد، او نیز 6 بار گلزنی کرده و 6 پاس گل نیز ارسال کرده است. یوسفی فقط یک بار توانسته است برای پدیده پنالتی بگیرد.
پنجم – ساسان انصاری؛ 12 امتیاز
هافبک فولادی ها در بازی هفته گذشته این تیم یک تنه بار موفقیت را به دوش کشید، ساسان با عملکردی استثنایی و حضور به موقع در تمام صحنه های مهم توانست سه بار گلزنی کند و با هت تریک خود زمینه ساز برد دربی سنتی اهواز باشد. انصاری تاکنون 8 بار گلزنی کره است و 4 بار نیز با پاس های خود برای تیمش گلسازی کرده است.
پنجم – امید عالیشاه؛ 12 امتیاز
کاپیتان سوم پرسپولیسی ها که در هفته های اخیر عملکرد فوق العاده ای برای تیمش داشت و تقریبا در هر بازی هواداران این تیم را شگفت زده می کرد در دیدار حیاتی این تیم در برابر نفت تهران به مانند سایر پرسپولیسی ها موفق به اثرگذاری نشد تا تیمش شکست بدموقعی را پذیرا شود. عالیشاه با 8 پاس گلی که برای هم بازیان خود ارسال کرده است خود را به عنوان آقای پاس گل لیگ نیز معرفی کرده لست، امید عالیشاه 4 بار نیز برای پرسپولیسی ها گلزنی کرده است.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر