پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۴:۰۹

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان مشاور وزیر بهداشت شد
سید حسن قاضی زاده هاشمی در این ابلاغ آورده است، نظر به توانمندی و تجربیات جنابعالی در حوزه مدیریت، بهینه سازی و تحلیل اطلاعات نظام سلامت، بدین وسیله با حفظ سمت به عنوان مشاور اینجانب و سرپرست رصد خانه اطلاعات نظام سلامت منصوب می شوید. وی چنین ادامه داده است، انتظار می رود با همکاری تنگاتنگ با دفتر مدیریت آمار و فنآوری اطلاعات این وزارتخانه، نسبت به نهادینه و عملیاتی سازی نظام تجمیع و پایش اطلاعات و نیز کاربردی سازی اطلاعات در حوزه تصمیم گیری مدیران حوزه سلامت در سطح ستاد و دانشگاه ها اقدام نمایید. وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه آورده است، امید دارم تلاش های شما، نظامی هماهنگ از اطلاعات قابل اعتماد و یکپارچه را برای ترسیم تصویر صحیح گذشته، حال و پیش تصویری از آینده فراهم نماید. دکتر علی اکبر حقدوست دارای دکترای تخصصی آمار و اپیدمیولوژی و فوق لیسانس آمار از دانشکده بهداشت دانشگاه لندن – انگلستان و دکترای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی ایران است.

تجلیل از کارگران نمونه
مجتمع سنگ آهن جلال اباد
همزمان با هفته کار و کارگر طی مراسمی از کارگران نمونه مجتمع سنگ اهن جلال اباد تجلیل بعمل امد. مدیر مجتمع جلال اباد در این مراسم ضمن تبریک این روز به کارگران سختکوش افزود: قشر کارگر از شریف ترین اقشار جامعه هستند که در خط مقدم جبهه اقتصادی به فعالیت مشغول بوده و ما حصل زحمات این عزیزان استقلال میهن اسلامی و قطع وابستگی به بیگانگان می باشد. سید فرهاد اسلامی با اشاره به نامگزاری سال 1395 به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت: امیدواریم در سال جاری بتوانیم اهداف برنامه اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری را جامه عمل پوشانده و سهم خود را که تولید هر چه بیشتر و تکیه بر تولیدات داخلی است را به بهترین نحو به انجام برسانیم. در ادامه این مراسم از 13 نفر از کارگران نمونه این مجتمع با اهدا لوح سپاس تقدیر بعمل امد.

راه‌اندازی دهمین جایگاه سوخت
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری از راه‌اندازی جایگاه جدید سوخت در شهر کرمان خبر داد.
علی زنگی‌آبادی با بیان این که موقعیت‌ سنجی و نظارت بر جایگاه‌های سوخت، بر عهده‌ی سازمان ترافیک شهرداری است، افزود: دهمین جایگاه سوخت سی.ان.جی. در بزرگ‌راه غربی، محدوده‌ی دانشگاه بعثت در سال‌جاری ساخته می‌شود. وی با اشاره به سامان‌دهی پارکینگ‌های عمومی شهر گفت: 18 پارکینگ خصوصی و 15 پارکینگ عمومی از سوی سازمان ترافیک شهرداری سامان‌دهی و با تابلوهای یک‌سان مشخص شده‌اند. مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری با بیان این‌که شهروندان می‌توانند درخواست ایجاد سرعت‌کاه را به سازمان ترافیک ارسال کنند، خاطرنشان کرد: در مبانی ترافیکی، سرعت‌کاه در معابر درجه یک و دو، نقطه‌ی حادثه‌خیز محسوب شده و تنها در معابر درجه سه و با تاییدیه‌ی پلیس راهور ایجاد می‌شود.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *