پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۳۱

8 هزار متر مربع زمین کشاورزی در بردسیر وقف شد
در راستای احیاء سنت حسنه وقف در جامعه توسط خیر نیکوکار بیش از 8 هزار متر مربع زمین و آب کشاورزی در شهرستان بردسیر وقف شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان،حجت الاسلام محمد زواری با اعلام این خبر گفت : « علی سعید» خیر نیکوکار بردسیری در اقدامی املاک خود را شامل زمین وآب کشاورزی دریکی از روستاهای این شهرستان وقف کرد. وی افزود: زمین مذکور 8750 متر مربع زمین کشاورزی مستعد کشت محصولات زراعی و درختان میوه می باشد که به انضمام سهم آب در روستای شیرینک این شهرستان واقع شده است. زواری با بیان اینکه واقف تولیت مورد وقف فوق را به اداره اوقاف شهرستان واگذار کرده است در خصوص نیت واقف از این امر ماندگار بیانکرد: واقف نیت خود را از وقف این ملک انجام برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی در روستای مذکور قرار داده است. وی اظهار کرد: این وقف ارزشمند دومین مورد وقفی می باشد که طی سال جاری در این شهرستان محقق شده است.

کسب رتبه نخست مدیریت بحران و فوریتهای پزشکی توسط علوم پزشکی کرمان
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه، با توجه به اعلام مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی کرمان توانسته است در سال 93 در زمینه مدیریت بحران و فوریتهای پزشکی با کسب امتیاز 87 از 100، در بین 56 دانشکده و دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور رتبه نخست کشور را کسب کند.همچنین رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در پیامی کسب این رتبه را که نتیجه برنامه ریزی و تلاش های تمامی کارکنان دانشگاه، شبکه های بهداشت و درمان، بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی تابعه است را تبریک گفت .در ادامه پیام دکتر علی اکبر حق دوست آمده است:امید است با استعانت از خداوند متعال شاهد استمرار و تقویت برنامه های مذکور با هدف کاهش آسیب پذیری و افزایش آمادگی در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به آسیب دیدگان ناشی از حوادث و بلایای احتمالی باشیم.

تعیین تکلیف قراردادهای راکد شرکت شهرکهای صنعتی کرمان
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی کرمان اولین جلسه هیأت داوری و حل اختلاف سال جاری طی دو روز با حضور مدیر عامل و مدیر امور حقوقی و قراردادهای این شرکت و نماینده حقوقی سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران در محل شرکت شهرکهای صنعتی کرمان برگزار شد.دراین جلسات تعداد 23 پرونده از قراردادهای راکد جمعأ به متراژ 98/94117 متر مربع که مربوط به شهرکهای صنعتی سیرجان 1 و 2 ، انار ، زرند و کرمان بودند مورد رسیدگی قرار گرفت . ازمجموع قراردادهای مورد بررسی 2 مورد به متراژ 12510 متر مربع تجدید وقت و 19 مورد با متراژ 98/50493 متر مربع اعطای مهلت داده شد. همچنین 2 مورد از پرونده های باقیمانده با متراژ 31114 متر مربع فسخ قطعی گردید.

نقش قابل توجه کانون در غنی سازی اوقات فراغت کودکان
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کرمان گفت: در بحث غنی سازی اوقات فراغت کودکان جایگاه کانون در حوزه فرهنگی و هنری قابل توجه است. به گزارش روابط عمومی فرمانداری بم محمد رضا علیزاده در جلسه مدیران کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان منطقه 3 استان در بم ضمن گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر اظهار داشت: ما در شهرستان بم با وجود فرهیختگان و اندیشمندان متعدد در ابعاد مختلف چه از لحاظ آموزشی و چه از لحاظ ادبی و هنری می توانیم قدمهای مثبیتی در راراستای انجام فعالیتهای فرهنگی برداریم. وی افزود: در این جلسه مسئولین و مربیان مراکز منطقه 3 استان از جمله شهرستانهای بم، ریگان، نرماشیر، فهرج، جیرفت، عنبر آباد و منوجان و مراکز سیار حضور دارند و هدف از برگزاری این جلسات هم فکری، بحث و تبادل نظر و ایجاد همدلی با یکدیگر در یک فضای دوستانه است.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

،





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *