پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | جمع کردن لوازم برای سفر راهنمای ببرم یا نبرم

جمع کردن لوازم برای سفر راهنمای ببرم یا نبرم





۹ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۰:۱۸

جمع کردن
لوازم برای سفر راهنمای ببرم یا نبرم
جمع کردن لوازم برای رفتن به سفر می تواند گیج کننده باشد. گاهی اوقات لوازم اساسی را فراموش می کنیم، و در نقطه مقابلش، گاهی آنقدر وسیله با خود می بریم که حمل وزن سنگین کوله پشتی لذت ماجراجویی را از ما میگیرد. اگر موقع تصمیم گیری در رابطه با این که چه چیزی واقعا واجب است و بهتر است با خود داشته باشید دو به شک هستید، از راهنمایی که برایتان آماده کرده ایم استفاده کنید.
در نمودار “ببرم یا نبرم” زیر، شما از نقطه ی “شروع” در قسمت بالا و سمت چپ شروع می کنید و سوالاتی که درباره وسیله ای که میخواهید ببرید یا نبرید پرسیده شده است را پاسخ می دهید. اگر پاسختان “بله” بود، خط آن را پیگیری کنید، و اگر پاسختان “نه” بود، از خط “نه” ادامه بدهید. این شما و این هم راهنمای “ببرم یا نبرم”.
سفر ایرانی
از بیش از ۱۰۰ سال پیش که نخستین خودرو با سروصدای فراوان و گرد و خاک بسیار وارد ایران شد تا امروز که چندین نوع اتومبیل رنگارنگ در ایران تولید می‌شود، فرهنگ زندگی روزمره مردم بشدت تحت تاثیر این پدیده چهارچرخ قرار داشته است. اردیبهشت از نظر آب و هوای مناسب و موقعیت شغلی (چرا که بسیاری از مردم از تعطیلات نوروز استفاده نکرده‌اند و بجای همکارانشان کار کرده‌اند تا ایشان بتوانند به سفر و استراحت با خانواده بپردازند و در نتیجه اردیبهشت برای بسیاری از هموطنان وقت سفر است) پس چه بهتر که باربند را ببندید و دست اهل و عیال را بگیرید و بزنید به دل جاده؛ اما بگذارید نگاهی بیندازیم به این تاریخ ۱۰۰ ساله خودرو در ایران و ببینیم که پدران ما برای سفرهای نوروزی چه انتخاب های ساخت ایرانی در دسترس داشته اند.
اینفوگرافی سمت راست نگاهی دارد به تاریخ ۱۰۰ ساله خودرو در ایران .

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *