پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۸:۲۲

659 هکتار از اراضی ملی در شهر کرمان رفع تصرف شد
دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: 659 هکتار اراضی ملی اعم از زمین های منابع طبیعی، متعلق به شهرداری و راه و شهرسازی در سال 93 در شهر کرمان رفع تصرف شد. به گزارش ایرنا دادخدا سالاری افزود: در دادگستری استان کرمان به دلیل اهمیت موضوع، پرونده های زمین خواری خارج از نوبت رسیدگی می شود و قانون با مسببان پدیده زمین خواری بدون اغماض برخورد می کند. وی تصریح کرد: اراضی که در اختیار زمین خواران قرار گرفته بود به بهانه های مختلف تغییر کاربری داده شده بودند و بر اساس قانون این اراضی رفع تصرف شد. دادستان کرمان گفت: دستگاه های متولی باید در زمینه حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی اهتمام جدی داشته باشند تا از دست درازی و تعدی افراد سودجو نسبت به این اراضی جلوگیری شود. وی با بیان اینکه دستگاه قضا در زمینه صیانت و حفاظت از اراضی ملی گام های موثر و بلندی برداشته است افزود: سال 93 در استان کرمان یکهزار و 200 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی رفع تصرف شد.

تقدیر جنتی از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان
علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی از فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان برای آنچه وی تلاش مستمر، خستگی ناپذیر و مخلصانه در امر ترویج نماز عنوان کرده است، تقدیر کرد. به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در بخشی از این پیام آمده است: خدمت در عرصه ای که فتح باب عبودیت و وصول به مقام صحو و محو بندگان خدا را رقم می زند توفیقی است که بی علت رفیق هر کس نخواهد شد، و حاصل نشود الا به تلاش و مجاهدتی دائم که لطف ذات اقدس ربوبی و وصول به مقام مصلین را در پی داشته باشد. توفیق یارمان شد تا در چندمین سال پیاپی با احراز مقام شایسته تقدیر در ترویج و تبلیغ نماز توجه دست اندرکاران امر اقامه ی نماز کشور را جلب کنیم بدون شک، این موفقیت حاصل همراهی و همکاری مجدانه جنابعالی در این تلاش گروهی بوده است. بر این اساس وظیفه خود می دانیم از تلاش مستمر، خستگی ناپذیر و مخلصانه شما در امر ترویج نماز قدردانی و تشکر کنیم.

دشمن درصدد مقابله با اخلاقیات است
فرماندار بم در جلسه ساماندهی امور جوانان شهرستان با تاکید بر استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت جوانان گفت:باید به جوانان اعتماد کنیم و برخی امور را به آنها واگذار کرد. اشک افزود: دشمن با نسل اول انقلاب توانایی مبارزه را ندارد و درصدد است نسل جدید جامعه را از مسیر اخلاقیات دور کند و از طریق فضای مجازی و ماهواره آنها را گمراه کنند. فرماندار بم با بیان اینکه در جامعه ما میان جوانان مشکلات اخلاقی زیادی وجود دارد، تصریح کرد: مسئولان کشوری به ویژه رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان به دنبال رفع مشکلات جوانان هستند که یکی از این راه‌ها پر کردن اوقات فراغت جوانان و جذب جوانان در حوزه فرهنگی‌، اجتماعی و ورزش است. وی عنوان کرد: هدف از تشکیل این جلسات برنامه‌ریزی برای جذب جوانان جامعه به امور فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است و سعی داریم این امور را به خود جوانان واگذار کنیم. اشک اضافه کرد: ما باید اخلاق اسلامی را در جامعه پرورش دهیم و به عنوان مسئولان شهرستان جوانان را به سمت ورزش هدایت کنیم.

سال ۹۴ سال نهضت آسفالت معابر بم
رییس شورای اسلامی بم در حاشیه مراسم تجلیل از اعضای شورای اسلامی این شهرستان از شوراها بعنوان خانه مردم یاد کرد و گفت:شوراها براساس وظیفه قانونی خود خدمت به ملت را در دستور کار خود قرار داده اند. علی طاهریان هم اندیشی و استفاده از افکار اعضای دوره های قبل را در دستور کار این شورا بیان کرد و گفت:در این مراسم تعداد زیادی از اعضای شوراهای ادوار قبل حضور داشتند تا از نظراتشان برای عمران شهری استفاده کنیم. وی افزود:خواسته های مردم هم در دستور کار قرار دارد و ساماندهی ورودی شهر نیز از خواسته های اصلی مردم بم بود که به مراه احداث پارکینگ استقبال با ظرفیت ۳۰۰ خودرو به انجام رسید. علی طاهریان ساماندهی میدان ولایت در ورودی شهر بم را با صرف اعتباری حدود ۷ میلیارد تومان را از دیگر اقدامات شورای شهر برشمرد و گفت:تکمیل این طرح در حال انجام است. وی سال ۹۴ را سال نهضت آسفالت معابر بم بیان و ابراز امیدواری کرد تا پایان سال با مشارکت ۳۰ درصدی شهروندان و اولویت بندی طرحها, بخش عظیمی از معابر خاکی شهر آسفالت شوند.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *