پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | حمله به یک معلم و دانش‌آموز با چاقو در رشت

حمله به یک معلم و دانش‌آموز با چاقو در رشت





حمله به یک معلم و دانش‌آموز با چاقو در رشت

۲۱ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۲۶

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش گیلان گفت: برادر یک دانش‌آموز با حضور در مدرسه محل تحصیل برادرش، یک دانش‌آموز و یک معلم را با ضربات چاقو مجروح کرد و متواری شد.

به گزارش پیام ما به نقل از ایسنا به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گیلان، حنظله مرزبند اظهار کرد: دانش‌آموز مدرسه پسرانه شهید عالمی ناحیه ۲ رشت که در آزمون ترم اول مرتکب تخلف شده بود از سوی معلم بازخواست می شود و پس از اتمام امتحان و بازگشت به منزل به همراه برادر بزرگترش دوباره به مدرسه برمی‌گردد.

او بیان کرد: برادر دانش‌آموز با حضور غیرقانونی در محل امتحان دانش‌آموزان پایه نهم با چاقویی که همراه داشت یک دانش‌آموز و یک معلم مدرسه‌ را مجروح کرده و متواری می شود.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش گیلان بیان کرد: پس از وقوع این حادثه با درخواست مدیر مدرسه، پلیس در مدرسه حاضر شد و پس از بررسی‌های اولیه و تهیه صورتجلسه، اقدامات لازم را برای دستگیری ضارب آغاز کرد.

او خاطر نشان کرد: رئیس اداره حراست اداره کل آموزش و پرورش گیلان نیز به همراه مسئولان حراست و بازرسی آموزش و پرورش ناحیه ۲ رشت بلافاصله پس از اطلاع از وقوع حادثه در محل دبیرستان حاضر شدند و موضوع را پی‌گیری کردند.

مرزبند بیان کرد: با توجه به اهمیت ایجاد فضایی آرام و به دور از هرگونه تنش در مدارس به ویژه در ایام امتحانات، اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان بر خود وظیفه می داند تا در این زمینه و همچنین استیفای حقوق معلمان و دانش‌آموزان و ایجاد اطمینان خاطر برای اولیای دانش آموزان اقدامات لازم را انجام دهد.

او یادآور شد: اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش نتایج بررسی ها را به اطلاع مردم خواهد رساند.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *