در نشست مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده در اتاق بازرگانی ایران صورت گرفت

انتخاب اعضای جدید هیأت مدیره انجمن انرژی‌های تجدیدپذیر ایران





انتخاب اعضای جدید هیأت مدیره انجمن انرژی‌های تجدیدپذیر ایران

۱۵ مرداد ۱۴۰۴، ۱۲:۴۱

مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده انجمن انرژی‌های تجدیدپذیر ایران با محوریت ارائه گزارش عملکرد و برگزاری انتخابات هیأت مدیره، در محل اتاق بازرگانی ایران برگزار شد.
در ابتدای نشست، محمدامین زنگنه، دبیر انجمن، گزارشی از فعالیت‌های هیأت مدیره ارائه کرد که شامل محورهایی همچون اثرگذاری مالی، فعالیت در حوزه قوانین و مقررات، کسب کرسی‌های حاکمیتی، مشارکت در رویدادهای ملی و بین‌المللی، برگزاری همایش‌ها و سمینارها، فعالیت‌های رسانه‌ای و همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی در کشورهای ترکیه و ژاپن بود.
سپس داوود مددی، رئیس انجمن، با اشاره به نقش کلیدی تجدیدپذیرها در شرایط فعلی کشور گفت: «تجدیدپذیرها ناجی شرایط کنونی هستند و باید برای توسعه آن‌ها تلاش جدی‌تری صورت گیرد.»
در ادامه، پیام باقری، نایب‌رئیس اتاق بازرگانی ایران و از مهمانان مجمع، با تأکید بر لزوم حمایت از این بخش گفت: «در حق تجدیدپذیرها اجحاف زیادی شده است. با وجود ظرفیت بالقوه، می‌توانستیم بهره‌برداری بهتری داشته باشیم. امروز تجدیدپذیرها در نظام توسعه کشور در اولویت قرار دارند، اما این موضوع به اندازه کافی عملیاتی نشده است.»
پس از ارائه گزارش صورت‌های مالی توسط دبیر انجمن، پیمان تسنیمی، بازرس انجمن، گزارشی از عملکرد مالی شامل درآمدها و مخارج ارائه کرد.
در بخش پایانی جلسه، انتخابات هیأت مدیره برگزار شد و از میان ۶۷ عضو حاضر، محمدعلی پورامیری و مجتبی پورصمیمی به‌عنوان اعضای جدید هیأت مدیره انتخاب شدند. بدین ترتیب ترکیب جدید هیأت مدیره به شرح زیر است:
داوود مددی( رئیس هیأت مدیره)
یاور عنانی( نایب‌رئیس)
سید احمد درازگیسو(خزانه‌دار)
احمد حقانی(عضو هیأت مدیره،)
مجتبی پورصمیمی(عضو هیأت مدیره)
حسین رضایی(عضو هیأت مدیره)
محمدعلی پورامیری(عضو هیأت مدیره)
همچنین پیمان تسنیمی به‌عنوان بازرس انجمن ابقا شد و امیرحسین جنتی، حسنعلی تقی‌زاده و عباس جراحی به‌عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *