پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | راهپیمایی نمازگزاران جمعه در برخی شهرهای کشور

.

راهپیمایی نمازگزاران جمعه در برخی شهرهای کشور

۲ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۰۰

شرکت‌کنندگان در مراسم نماز جمعه دیروز در برخی از شهرهای کشور در اعتراض به حوادث روزهای اخیر راهپیمایی اعتراضی برگزار کردند.
خبرگزاری ایسنا درباره راهپیمایی نمازگزاران تهران نوشت: «نمازگزاران و اقشار مردمی تهران همزمان با دیگر شهرهای کشور امروز پس از برگزاری نماز جمعه در محکومیت اغتشاشات اخیر و اهانت به مقدسات راهپیمایی کردند. راهپیمایان با سر دادن شعارهایی در محکومیت اهانت به مقدسات اعتراض خود را اعلام کردند. شعارهایی از جمله مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافق، مرگ بر فتنه‌گر، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، فریاد هر بسیجی مرگ بر آمریکا، منافق فتنه‌گر این آخرین پیام است ملت انقلابی آماده قیام است، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، نزاجا نزاجا حمایتت می‌کنیم، پلیس قانونمند تشکر تشکر، مرگ بر آشوب‌گر، مرگ بر انگلیس، مرگ بر اسرائیل و… از سوی راهپیمایان سر داده شد. آنها عکس نوشته و تصاویری از رهبر انقلاب و همچنین پرچم ایران را در دست داشتند.» در شهرهای دیگری چون تبریز، شیراز، کرمان، یزد و… هم راهپیمایی‌های مشابهی برگزار شد.
سید احمد خاتمی خطیب جمعه تهران دیروز گفت: مردم قاطعانه از مسئولان قوه قضاییه می‌خواهند کسانی که به این مردم رحم نکرده و اموال آنها را آتش می‌زنند و قرآن می‌سوزانند را با سلاح قانون سرجای خود بنشاند و قاطع‌ترین برخورد با سران اغتشاش صورت گیرد. سید احمد خاتمی به همین اکتفا نکرد و در بخش دیگری از سخنانش گفت: از مدت‌ها پیش دشمنان مردم در پی اغتشاش بودند و دنبال سوژه می‌گشتند اما موفق نشدند تا این که سوژه برایشان پیش آمد و بسیار سوژه دندان‌گیری شد بر این موج سوار شدند. دل این دشمنان به حال آن خانم (مهسا امینی) نسوخته بود بلکه دل آنها برای مقابله با نظام و مقابله با مردم لک زده بود. مسئله اغتشاشگران نیز مساله آن خانم نبود چرا که همه مسئولان ما در صحنه هستند و دستور بررسی دقیق ماجرا را داده‌اند.

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *