پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | میز خبر

میز خبر





۲۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۳:۴۴

علی جنتی به ستاد انتخابات وزارت کشور می‌رود؟
نسیم آنلاین نوشت:سخنگوی وزارت کشور در مورد انتخاب علی جنتی، وزیر فعلی وزارت ارشاد به عنوان رئیس ستاد انتخابات کشور توضیح داد. سید سلمان سامانی، سخنگوی وزارت کشور در خصوص انتخاب علی جنتی به عنوان معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات گفت: من این موضوع را از شما می شنوم و تا به حال در خصوص انتخاب اقای جنتی صحبتی در وزارت کشور نشده است. وی افزود: کارهای انتخابات را از مرداد ماه شروع کردیم؛ آموزش های انتخابات ریاست جمهوری هم از همان موقع کلید خورده است و منتظر هستیم تا به لحاظ قانونی کارها شروع شود. سامانی گفت: وزیر کشور این هفته معاون سیاسی را تعیین تکلیف می کند و بعد هم احکام ستاد اتخابات کشور هم ابلاغ می شود.
انتقاد عضو جامعه روحانیت از طرح وعده‌های یارانه‌ای
خبرآنلاین نوشت: حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: دولت در همین پرداخت ماهانه 45 هزار تومان به هر ایرانی مانده است. یعنی الان هم دولت در پرداخت یارانه ها مشکل دارد و اگر بخواهد رقم یارانه نقدی بیشتر شود منابعش کجا خواهد بود؟ وقتی بودجه جاری کشور 90 درصد منابع را شامل می شود یعنی فقط 10 درصد اعتبار برای حوزه عمرانی باقی می ماند که تازه خیلی صاحب نظران می گویند این رقم هم کاذب است و واقعیت ندارد. وقتی اینقدر منابع کشور محدود است طرح وعده های بدون پشتوانه چه جایگاهی را می تواند داشته باشد. لذا هر کس وعده دهد چنین و چنان می کند نخست باید درباره منابع آن شفاف سازی کند. ما الان منابع نداریم و نمی توانیم همین وضعیت موجود را حفظ کنیم چه رسد به اینکه رقم یارانه نقدی افزایش پیدا کند. توان این کار در کشور وجود ندارد. اگر منابع داشتیم این همه طرح های نیمه تمام بلاتکلیف در کشور نمی ماند.
انتقاد تند غرضی از برخی مداحان: سند بیاورید که امام حسین فحاشی کرده است
آنا نوشت: وزیر پست و تلگراف دولت سازندگی گفت: فحاشان در مجلس امام حسین(ع)، اگر خود را مذهبی می‌دانند من هم اسمم را رستم می‎گذارم. محمد غرضی در خصوص اظهارات اخیر منصور ارضی مبنی بر «فحش دادن امام حسین(ع)» و سخنان سیاسی دیگر مداحان در تریبون های مذهبی گفت: افرادی که از حدود الهی عدول می‌کنند طول عمرشان کم خواهد شد. حتی ممکن است چنین اظهارنظرهایی جوانان را از دین زده یا دور کند. ن درباره اسامی و اشخاص (منصور ارضی) نظری را بیان نمی‎کنم، اما باید بگویم که در تاریخ اسلام رفتار پیامبر اعظم و ائمه اطهار بر همگان مبرهن و مشخص است. اینکه برخی می‎گویند سالار شهیدان فحاشی می‎کرده است با اسناد اسلامی تطبیق ندارد. اگر سندی دارند، بیاورند.
پیشنهاد نان‌وآبدار دولت احمدی‌نژاد به وزیر اسبق راه
احمد خرم وزیر راه دولت اصلاحات به روزنامه آرمان گفت:در سال ۹۲ قبل از اتمام ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد با من تماس گرفته شد که رئیس‌جمهور از شما خواستند یکی از اعضای تیم اجرایی ایشان باشید. پس از آن با پوشه‌ای که محتوای آن شامل برنامه بهره‌برداری از یک واحد صنعتی به علاوه تسهیلات وام ۸۰ میلیارد تومانی و یک سوله چند هکتاری بود به سراغم آمدند. فرستاده‌های احمدی‌نژاد گفتند ۵۰۰ میلیون تومان از این ۸۰ میلیارد تومان را می‌توانید در شهرک شمس‌آباد زمین بخرید. ۵۰۰میلون تومان را هم سوله بخرید و یک میلیارد از آن را صرف خرید ابزارآلات کنید و بعد از آن به قیمت ده برابری که خرج کردید می‌توانید آن را بفروشید. در پاسخ به آنها گفتم من نمی‌توانم با بخش خصوصی کار کنم و اهل این مسائل نیستم. در حقیقت پیشنهاد فرستاده‌های احمدی‌نژاد را رد کردم.
احمد خاتمی: نامردی تیتر زد من گفتم حجاب خون می‌خواهد
خبرآنلاین نوشت: سیداحمد خاتمی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و امام جمعه تهران در برنامه بدون تعارف بخش خبری 20:30 گفت: بیش از 90 درصد حرفهایی که از من در فضای مجازی نقل می‌شود فقط برای تخریب چهره من است. مثلا اینکه اگر زنی در حال شیردادن بچه موسیقی گوش دهد بچه اش زنازاده می شود، آیا یک مسلمان می تواند چنین حرفی بزند که منِ خاتمی بگویم؟ در سالگرد شهادت شهید بهشتی گفتم من می بینم این بدحجابی ها و بی حجابی ها کار را به جایی می رساند که برای برداشتن این مفاسد خون های پاکی چون شهید بهشتی بر زمین ریخته خواهد شد. نامردی تیتر زد که من گفتم حجاب خون می خواهد.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *