پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | جشنواره فرهنگی و هنری

جشنواره فرهنگی و هنری





۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۷:۱۰

جلسه مشورتی با اساتید اقتصاددانشگاه باهنر
این جلسه با حضور دکتر پور ابراهیمی نماینده کرمان و دکتر مظفری دبیر کمیته فرصت های سرمایه گذاری و یاسر سلیمانی دبیر جشنواره و اساتید برجسته دانشکده اقتصاد دانشگاه باهنر کرمان برگذار شد. در این جلسه برنامه های کمیته فرصت های سرمایه گذاری از نظر علمی مورد بررسی قرار گرفت و اساتید اقتصاد دیدگاه های خود را در خصوص برنامه های اقتصادی جشنواره اعلام کردند. در این جلسه با مشورت اساتید دبیر های علمی کارگروه های۱۴گانه، کمیته فرصت های سرمایه گذاری مشخص شدند.

جلسه دبیر جشنواره با مسئولین بردسیر
این جلسه با حضور فرماندار بردسیر صادقی ،مسئولین إدارات شهرستان و یاسر سلیمانی دبیر جشنواره برگزار شد. در این جلسه مسئولین به تشریح ظرفیت های شهرستان بردسیر پرداختند و در نهایت مقرر شد نمایشگاههای در خصوص معرفی ظرفیت های گردشگری ، کشاورزی و اقتصادی شهرستان در جشنواره استان کرمان در نظر گرفته شود.

جلسه دبیر جشنواره با مسئولین شهرستان سیرجان
این جلسه با حضور معاون سیاسی فرماندار و مسئولین شهرستان سیرجان برگذار شد. در ابتدای این جلسه یاسر سلیمانی گزارشی در خصوص برنامه های اجرای جشنواره داد و در ادامه مسئولین شهرستان ظرفیت های شهرستان را تشریح کردند و در نهایت در این جلسه مصوب شد که ۱۰ تا غرفه در نمایشگاه بخش خصوصی در اختیار شرکت های و کارخانه های شهرستان قرار گیرد و تعدادی غرفه در خصوص معرفی و فروش شیرینی جات وصنایع دستی بخصوص فرش سیرجان در نظر گرفته شد . همچنین مصوب شد تا تاریخ ۱۵خرداد ماه طرح های اقتصادی برای شرکت در کار گروه های فرصت های سرمایه تحویل دبیرخانه جشنواره در شهرستان سیرجان داده شود.

جلسه دبیر جشنواره با مدیران شهرستان شهربابک
این جلسه با حضور معاون سیاسی فرماندار ،شهردار شهربابک، مسئولین شهربابک و یاسر سلیمانی دبیر جشنواره برگزار شد. مصوب شد تعدادی غرفه با مشخصات زیر برای معرفی شهرستان و ظرفیت هایش در نظر گرفته شود: یک غرفه ۲۰ متری در قالب معرفی شهرستان شهربابک ، یک غرفه ۶۰ متری در قالب بحث های گردشگری، یک غرفه ۱۵متری برای فروش محصولات عشایری، چندین غرفه برای حوزه صنایع دستی در نظر گرفته شد. همچنین دبیر خانه جشنواره در غرب استان با محوریت سیرجان راه اندازی و جناب آقای سعید اسدی به عنوان مدیر داخلی این دبیرخانه منصوب شد.

جلسه دبیر جشنواره با فرماندار و مدیران شهرستان زرند
جلسه با حضور فرماندار زرند خنجری ،مدیران شهرستان و یاسر سلیمانی دبیر جشنواره برگذار شد. ابتدا یاسر سلیمانی گزارشی در خصوص برنامه های اجرای جشنواره داد و در ادامه فرماندار توضیحاتی در خصوص ظرفیت های شهرستان ارائه کردند و در این جلسه تصمیماتی در خصوص معرفی ظرفیت های صنعتی ، اقتصادی و میراث فرهنگی و صنایع دستی در قالب ارائه به صورت نمایشگاهی گرفته شد.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *