پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | شهردار کرمان در آیین افتتاح فاز نخست کمربند سبز: 150 هکتار به فضای سبز شهر کرمان اضافه شد

شهردار کرمان در آیین افتتاح فاز نخست کمربند سبز: 150 هکتار به فضای سبز شهر کرمان اضافه شد





۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۴۷

شهردار کرمان در آیین افتتاح فاز نخست کمربند سبز: 150 هکتار به فضای سبز شهر کرمان اضافه شد

کرنا: ابوالقاسم سیف‌الهی گفت: با اجرای فاز نخست کمربند سبز، به ازای هر نفر سه مترمربع به سرانه‌ی فضای سبز شهر کرمان اضافه شده است.
سیف‌الهی افزود: آبیاری «بوستان شهرداری» از آب‌های زیرسطحی زیرگذرهای «ابوذر» و «باقدرت» تأمین می‌شود و تمام بوستان نیز به آبیاری قطره‌ای مجهز شده است. وی ادامه داد: در ادامه نیز در هر چهار فصل نهالِ گلدانی در «بوستان شهرداری» وجود دارد که شهروندان می‌توانند با حضور در این بوستان، نهالی را به نام خودشان غرس کنند. شهردار کرمان افزود: نهال‌های غرس شده دارای برچسب به نام افراد دارند؛ ضمن این‌که شماره‌ی نهال نیز به نام همان فرد در دفتر بوستان ثبت می‌شود. سیف‌الهی افزود: بولواری نیز وسط «بوستان شهرداری» در حال زیرسازی و آسفالت است که جاده‌ی «جوپاری» را به بولوار «شاهد» وصل می‌کند. وی ادامه داد: در مجموعه‌های مختلف این بوستان نیز مجموعه‌های تفریحی ایجاد و وسایل بازی نصب خواهد شد. شهردار کرمان بیان کرد: علاوه بر استفاده‌ی شهروندان از این بوستان، از این پس امکان رصد کردن این محدوده و جلوگیری از تصرف اراضی را خواهیم داشت.
سیف‌الهی از اجرای فاز دوم کمربند سبز به‌وسیله‌ی «جهاد نصر» خبر داد و گفت: فاز دوم کمربند سبز نیز تا سه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید. وی اظهار امیدواری کرد: با تلاش تمام مدیران استان، کویر گرم کرمان به شهری سرسبز و سربلند تبدیل شود. لازم به ذکر است؛ در این آیین نهال 1001 به نام علی‌رضا رزم‌حسینی استاندار کرمان و توسط وی در بوستان شهرداری کاشته شد.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *