پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | میز خبر

میز خبر





۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۲:۲۹

   علت مرگ مهرداد اولادی مشخص شد: مصرف مواد و الکل

سخنگوی قوه قضائیه درباره پرونده مرگ مهرداد اولادی گفت: طبق نظر پزشکی قانونی مرگ مهرداد اولادی خودکشی نبوده است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حجت‌الاسلام غلامحسین اژه‌ای در بخشی از نود و ششمین نشست خبری با رسانه ها درباره آخرین وضعیت پرونده مرگ مهرداد اولادی گفت: بعد از فوت مهرداد اولادی پرونده‌ای تشکیل شد و پزشکی قانونی علت فوت را مصرف مواد و الکل دانسته و بنابراین موضوع خودکشی صحیح نیست.

    چرا عارف در دومین روز از همایش لاریجانی شرکت نکرد؟

صبح یکشنبه؛ محمدرضا عارف وارد قم شد و ضمن زیارت حضرت معصومه (س) با برخی از علما و مراجع دیدار کرد. گفتنی است منتخب اول مردم تهران در انتخابات مجلس دهم، پس از زیارت بارگاه کریمه اهل بیت (ع)، بر سر مراجع فقید شیعه و علمای مدفون در صحن حرم حضرت معصومه (س) از جمله مرحوم آیت‌الله العظمی بروجردی، مرحوم آیت‌الله العظمی منتظری، مرحوم آیت‌الله فاضل لنکرانی، مرحوم آیت‌الله العظمی آملی لاریجانی، مرحوم آیت‌الله مشگینی، مرحوم آیت‌الله شهید مطهری و… حاضر شد و با نثار فاتحه، به مقام آنان ادای احترام کرد. به گزارش خبرآنلاین، اگرچه محمدرضا عارف روز شنبه در همایش فرآین قانونگذاری که به ابتکار علی لاریجانی رئیس مجلس برگزار شده بود، شرکت کرد، اما در دومین روز این همایش حضور نیافت و به قم رفت.

    باهنر: منتخب مراغه تحت فشار رسانه‌های معاند قرار گرفت

باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:‌ مرحوم حسین‌زاده در دوره‌ی انتخابات تحت فشار رسانه‌های معاند قرار گرفته بود اما با این وجود توانست حدود 51 هزار رای جمع کند. به گزارش خبرآنلاین مرحوم حسین زاده در جریان تبلیغات انتخابات مرحله دوم مجلس در جمع کارگران ساختمانی، سخنرانی ای داشت که انتشار فایل تصویری آن گویای بیان انتقاداتی از سوی وی به مسئولان و سرمایه داران با ادبیاتی غیر متعارف بود. پس از انتشار این فیلم که بی شباهت با فیلم سخنرانی انتخاباتی نادر قاضی پور نماینده ارومیه نبود، انتقاداتی نسبت به ادبیات به کار بسته شده از سوی یکی از نمایندگان منتخب ملت، عنوان شد.

    اعضای هیات عالی حل اختلاف قوا که پرونده مینو خالقی را بررسی می کنند چه کسانی هستند؟

از سال 1390 تا کنون و با تدبیر مقام معظم رهبری هیاتی برای حل اختلاف قوا تشکیل شد که تا کنون موضوعات مهمی را بررسی و نظریه مشورتی خود را به رهبر انقلاب اعلام کرده است. به گزارش خبرآنلاین،  مقام معظم رهبری در راستای انجام وظایف‌شان از جمله حل اختلاف میان قوا، در مرداد سال 1390 دستور تشکیل هیات عالی حل اختلاف و تنظیم قوای سه گانه به ریاست آیت‌الله هاشمی شاهرودی و عضویت حجت‌الاسلام ابوترابی، سید مرتضی نبوی، عباسعلی کدخدایی، و سید صمد موسوی را به مدت پنج سال صادر کردند و از مسئولان نظام نیز خواست ضمن رفع اختلافات احتمالی، کمال همکاری را نیز با این هیات داشته باشند.

    تکرار انتقاد سیداحمدخاتمی از برنامه خندوانه:خنداندن مردان توسط زنان کار مناسبی نیست

میزان نوشت:امام جمعه موقت تهران و نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به صحبت های دو روز پیش خود در نقد شیوه خنداندن مردم در برنامه «خندوانه» اظهار داشت: اسلام هیچگونه مخالفتی با شادی ندارد لکن این شادی باید حلال باشد. وی با بیان اینکه خنداندن مردم مصداق «ادخال السرور فی قلوب المومنین» است عنوان کرد: اعتقاد دارم در عرصه شاد کردن مردم، حریم ها به خصوص حریم محرم و نامحرم باید حفظ شود. خاتمی ادامه داد: باز هم تاکید می کنم اینکه خانم ها را برای خنداندن مردم و نامحرم ها بیاورند، کار نامناسبی است. نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نباید بر حریم شکنی «اصرار» وجود داشته باشد تصریح کرد: مردم را باید با شیوه های حلال خنداند.

    لاریجانی در جمع اصولگرایان: نیازی به پدربزرگ‌های سیاسی بیرون مجلس نداریم

به گزارش ایسنا، رئیس مجلس شورای اسلامی به منتخبان اصولگرای مجلس دهم گفت: شما افراد نخبه هستید. پس چه نیازی به پدربزرگ‌های سیاسی بیرون داریم که به ما چیز یاد بدهند. شما افراد بالغ هستید و امروز در صحنه ایران مهم آن است که به این نتیجه برسیم که انقلاب حرکت ریشه‌ای و مبنایی است و روحیه انقلابی لازم است .

    واکنش وزیر کشور به خبر سوءقصد به میرمحمود موسوی

وزیر کشور از پیگیری حادثه سوءقصد به میرمحمود موسوی از سوی پلیس خبر داد. به گزارش انتخاب، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه همایش فرماندهان نیروی انتظامی با حضور در جمع خبرنگاران درباره اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر سوءقصد به میرمحمود موسوی از کارمندان وزارت امور خارجه خاطرنشان کرد: بنده هم این موضوع را در فضای مجازی شنیده‌ام که از فرمانده نیروی انتظامی پرس‌وجو کردم، گفتند که قبلا موردی از سوءقصد به این فرد گزارش نشده است. وی ادامه داد: در هر صورت دستور پیگیری از سوی پلیس در این مورد داده شده است. وی با بیان این‌که «این‌طور اتفاقات به طور روزانه برای افراد مختلف رخ داده می‌شود»، اظهار کرد: طبق برآوردهای اولیه این موضوع از نوع زورگیری بوده و قصد خاصی پشت آن نبوده اما قصد پیگیری و برخورد با عاملان داده شده است.

    رفتن «سرافراز» از صداوسیما قطعی شد؟

یک سایت خبری ادعا کرد: بعد از انتصاب محمد سرافراز به ریاست سازمان صداوسیما، خبرها حکایت از برکناری وی و انتصاب علی عسگری به عنوان رئیس جدید این سازمان دارد. گفته می‌شود حکم انتصاب علی عسگری بزودی اعلام خواهد شد. وی پیش از این معاون فنی سازمان صداوسیما و استاد دانشکده این سازمان بود اما با آمدن سرافراز، وی همانند دیگر معاونین سازمان از سمت خود برکنار شد.به گزارش ایسنا، سرافراز که آبان 93 به عنوان جانشین ضرغامی در سازمان صداوسیما منصوب شد، در دوران کوتاه ریاست خود بر این سازمان با چالش‌ها و دردسرهای متعددی مواجه بود. بزرگترین چالش او در دوره ریاست این سازمان، بحران مالی فزاینده‌ای بود که در دوران ریاست جمهوری حسن روحانی شدت گرفته بود. گفته می‌شود قرار است سرافراز با اعلام تشدید بیماری دیسک کمر خود از سمت ریاست سازمان کناره‌گیری کند.

    وزیر کشور: در بحث گشت نامحسوس کج فهمی شده است

وزیر کشور با تائید فعالیت گشت امنیت اخلاقی در تهران، گفت: گشت امنیت اخلاقی وسعت زیادی دارد و برخورد با بدپوششان آن مورد توجه خاص قرار گرفته است. به گزارش انتخاب رحمانی فضلی گفت: موضوع آن‌گونه که مطرح شد، نبود. تقویت این نیروها و استفاده از توان نیروهای پلیس در زمان استراحت برای برقراری هر چه بیشتر امنیت برنامه‌ای بود که در دستور کار نیروی انتظامی قرار داشت و به آن توجه ویژه شده بود. اما با توجه به اخباری که از حضور نیروهای امنیت اخلاقی در معابر تهیه و منتشر شد، بحث امنیت اخلاقی به ویژه برخورد با بدپوششان دچار کج‌فهمی شد.

    نوبخت خطاب به منتخبان مجلس دهم: حیثیت کسی را نبرید

سخنگوی دولت از منتخبان مجلس دهم خواست در اظهارنظرها مراقب باشند که حیثیت و آبروی کسی برده نشود. به گزارش خبرآنلاین محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت گفت: اسلحه شما میکروفن‌های شماست. هم زمان همه شبکه‌های خارجی صدای شما را می‌شوند. اینکه خدا تاکید کرده سخن احسنت بگوئید کلام خداست. جمع کردن برخی حرف‌ها سخت است. مراقبت داشته باشید در کلام حیثیت کسی را نبرید و از واژگان مثبت استفاده کنید.

    دستور استاندار تهران برای بررسی حمله به میرمحمود موسوی

در پی حمله با سلاح سرد و اتفاق پیش‌آمده برای میر محمود موسوی استاندار تهران دستور رسیدگی سریع موضوع را به مسئولان امنیتی و انتظامی استان صادر کرد تا ضمن شناسایی مجرمین نسبت به معرفی آنها به مراجع قضایی اقدام شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران سید حسین هاشمی افزود: در این خصوص دستور لازم به معاون امنیتی برای پیگیری موضوع حمله به آقای موسوی داده شده است. وی گفت که اطلاعات اولیه حاکی از زورگیری بودن حادثه است اما با این حال به معاون امنیتی و انتظامی استانداری دستور دادم تا با همکاری نهادهای انتظامی و امنیتی درباره علت اصلی حادثه تحقیقات لازم را انجام دهد. استاندار تهران تصریح کرد: هر اقدامی برای روشن شدن جزئیات ماجرا لازم است انجام خواهد شد و گزارش نهایی در اختیار دستگاه های مسئول و افکار عمومی قرار خواهد گرفت. بر اساس گزارش های موجود، میر محمود موسوی در یکی از خیابان های تهران با سلاح سرد مورد حمله چند نفر قرار گرفت.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *