پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۷:۵۳

تیم کرمان قهرمان جودوی نونهالان
رئیس هیئت جودوی استان کرمان گفت: نفرات برتر مسابقات قهرمان نونهالان استان معرفی و کرمان قهرمان این دوره شد.
محمد اکبری اظهار داشت: این دوره از مسابقات به منظور شناسایی نخبگان و استعدادهای جودوی استان با حضور شرکت‌کنندگانی از شهرستان‌های استان برگزار شد. در پایان این مسابقات تیم کرمان به مقام نخست تیمی مسابقات دست یافت و تیم‌های رفسنجان و کهنوج به ترتیب به عناوین دومی و سومی بازی‌ها رسیدند.
اکبری ادامه داد: محراب میرزایی و علی امیری از رفسنجان، حبیب بالنگی از کهنوج، کیان پورخوش‌سفر و علیرضا ابراهیم‌آبادی از کرمان، حسین میرزایی رفسنجان، سلمان بالاور از کهنوج، محمد مهدی دولت‌آبادی، نوید قاصدی، رضاپور، امیرمحمد صادقی، سیدابوالفضل روح‌الامینی و حسام امیری از کرمان در اوزان مختلف این مسابقات به مدال طلا و عنوان قهرمانی دست یافتند.
وی در پایان گفت: تیم کرمان در مجموع تیمی با هشت طلا، چهار نقره و پنج برنز به مقام نخست مسابقات رسید و رفسنجان با سه طلا و دو نقره دوم شد و کهنوج با دو طلا و دو نقره به عنوان سومی بسنده کرد.

بانوی کرمانی بهترین مربی
فوتبال ایران
از مرضیه جعفری از کرمان در کنار یحیی گل محمدی و منصوریان به عنوان برنرین مربیان فصل فوتبال کشور در دو قسمت بانوان و آقایان تجلیل شد . در گرد همایی که در اراک و به منظور تجلیل از مربیان برتر فوتبال کشور برگزار شد , مرضیه جعفری عنوان بهترین مربی بانوان کشور در فصل قبل مسابقات را از آن خود کرد . در این مراسم که به همت هیئت کانون مربیان فوتبال ایران برگزار شد یحیی گل‌محمدی به عنوان بهترین مربی سال انتخاب شد، علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال نفت تهران به عنوان بهترین مربی لیگ برتر انتخاب شد حسین فرکی هم عنوان مربی ویژه انتخاب شد که توانست دو سال پیاپی تیم‌های فولاد و سپاهان را به قهرمانی برساند. عنوان بهترین مربی برتر فوتبال بانوان به مرضیه جعفری بانوی شایسته از کرمان رسید که توانسته بود در دوره های اخیر به همراه تیم خود مقامهای بسیاری را کسب کند .این گونه اتفاقات و تجلیل ها نیز نشانی از پتانسیل بالای فوتبال کرمان است که مدتها بود زیر خورشید کرمان رنگ باخته بود.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

،





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *