پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | اخبار آبفا

اخبار آبفا





۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۷:۴۰

مدیر امور مشترکین امور آبفای کرمان منصوب شد
طی حکمی از سوی محمد طاهری مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت آبفای کرمان ، سید رضا آل طه مدیر امور مشترکین امور آبفای کرمان شد. در این حکم آمده است: جناب آقای سید رضا آل طه احتراماً نظر به مراتب تعهد،شایستگی و تجربیات ارزشمند جنابعالی و پیشنهاد مدیریت آب و فاضلاب شهرستان کرمان و باستناد شیوه نامه انتصاب مدیران مصوب 29/9/1389 هیات مدیره محترم شرکت، به موجب این حکم از تاریخ 23/3/94 به مدت دو سال به عنوان «مدیر امور مشترکین امور آبفای کرمان» منصوب می شوید.امید است با اتکال به خداوند متعال ،ضمن تحکیم همکاری و همدلی سازمانی ،تعامل مستمر و موثر با سایر مدیریتها و ادارات آب و فاضلاب شهرهای تابعه در چارچوب ضوابط و مقررات در تحقق اهداف و برنامه های شرکت موفق و مؤید باشید. محمد طاهری مدیرعامل آب آبفای کرمان

یک حلقه چاه در شهر ماهان وارد مدار بهره برداری شد
یک حلقه چاه به عمق 227 متر و دبی 30 لیتر بر ثانیه در شهر ماهان وارد مدار بهره برداری شد. غلامرضا زین الدینی مدیر امور آب شهرستان کرمان گفت: به منظور جبران کمبود آب شهر ماهان پس از دریافت مجوز حفر چاه، عملیات حفاری یک حلقه چاه در سال 93 آغاز شد که چاه شماره (3) به نام سردار شهید علی آقا ماهانی پس از حفر و تجهیز وارد مدار بهره برداری شد. وی افزود: عمق این چاه 227 لیتر با دبی 30 لیتر بر ثانیه می باشد. گفتنی است منابع تامین آب شهر ماهان با 6600 اشتراک از طریق 4 حلقه چاه می باشد.

قطع آب مشترکان پر مصرف
قانونی می شود
قائم مقام وزیر نیرو گفت: ۵۲۷ شهر در سال جاری دچار تنش آبی شده که ۱۰ شهر بیشتر از پارسال است. ستار محمودی در حاشیه ششمین نشست برنامه آسیایی مدیریت آب‌های زیرزمینی در مناطق نیمه‌خشک (G-WADI ) در جمع خبر نگاران افزود: پنج شهر سنندج ، بندرعباس، کرمان، اصفهان و شرق تهران از نظر آبی شرایط حادتری دارد. محمودی ادامه داد: با نزدیک شدن به تابستان با محدودیت ابی مواجه می‌شویم و بارندگی‌های سال ابی جاری نیز نسبت به میانگین بلندمدت 20 درصد و نسبت به پارسال 14 درصد کاهش نشان می دهد که اثار ان در روستا ها و شهرها مشهود خواهد بود. وی در باره آب روستاها نیز گفت : پارسال 6000 روستا دچار تنش ابی بود که امسال به 5هزار و300 تا 400 روستا رسیده و نیازمند ابرسانی با تانکر است. محمودی از مردم خواست مانند سال گذشته در مصرف اب صرفه‌جویی کنند و تاکید کرد: میانگین صرفه جویی 10 تا 15 درصد است که در برخی شهر ها تا 5 درصد ودر برخی دیگر تا 20 در صد می رسد.

پایش مشترکین و شبکه توزیع
شهر ماهان
عملیات پایش مشترکین و شبکه توزیع شهر ماهان طی دور روز توسط 70 اکیپ دو نفره انجام شد. غلامرضا زین الدینی مدیر امور آب شهرستان کرمان گفت: به منظور بهبود وضعیت کیفی آب و گذر از بحران تابستان 94 در شهر ماهان، عملیات پایش مشترکین و شبکه توزیع شهر ماهان در دستور کار قرار گرفت. وی افزود: در این راستا 140 نقر در قالب 70 اکیپ دو نفره عملیات فوق را طی دو روز انجام دادند. زین الدینی ادامه داد: در این پایش نقاطی از شبکه که شکستگی و فرسودگی داشتند و همچنین انشعابات غیر مجاز شناسایی شدند که با رفع معایب به ظرفیت تامین آب شهر افزوده خواهد شد و این امر رضایتمندی مشترکین را به همراه خواهد داشت. مدیر امور آب شهرستان کرمان از همکاری و حمایت مسئولین قضایی، کلانتری، بخشداری ، امام جمعه و سایر ارگان های ذیربط در این عملیات قدردانی نمود.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





مطالب مرتبط

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

۲۲ استان کشور تا پایان هفته بارش برف و باران سنگین را تجربه می‌کنند

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

گزارش «پیام ما» از نشست بررسی کاربرد فناوری‌های نوین در صنایع خلاق

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

مسافران قطار مرگ

گروهی از زنان مکزیک جان خود را برای رساندن غذا به مهاجران به خطر می‌اندازند

مسافران قطار مرگ

چتر سیاه بر آسمان اهواز

دود نیشکرهای سوخته هوای خوزستان را آلوده کرد

چتر سیاه بر آسمان اهواز

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

کشمکش‌ بین ارگان‌های دولتی و تولیدکنندگان کمبود شیرخشک را تشدید کرد

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

موضع‌گیری دوگانه  دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

وزیر نیرو و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با معاون رئیس‌الوزرای طالبان دیدار کردند

موضع‌گیری دوگانه دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

میراث «غزه» زیر بمباران

فعالان جهانی هشدار می‌دهند

میراث «غزه» زیر بمباران

فصل انارچینی

پیگیری برای ثبت یک میراث ناملموس ادامه دارد

فصل انارچینی

توزیع قطره‌چکانی دارو‌های بیماران SMA

بیماران «آتروفی عضلانی نخاعی» معطل پاس‌کاری وزارت بهداشت برای تدوین پروتکل‌های توزیع دارو هستند

توزیع قطره‌چکانی دارو‌های بیماران SMA

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *