سایت خبری پیام ما آنلاین | خبر

خبر





۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۷:۲۸

یارانه ها سه شنبه در حساب سرپرستان خانوار
قانون هدفمندی یارانه ها از ابتدای سال جاری وارد فاز جدیدی شده است و مسئولان دولتی به دنبال کاهش 3 هزار میلیارد تومانی سقف پرداختی یارانه نقدی به دنبال محدود کردن لیست یارانه بگیران هستند. در همین رابطه در نخستین ماه از سال جاری یارانه نقدی 200 هزار نفر از افراد پردرآمد جامعه که از میان پزشکان، صرافان، دارندگان خودروهای لوکس و اعضای هیات مدیره بانک ها بودند حذف شد. یارانه خردادماه هم تاکنون به حساب سرپرستان خانوار واریز نشده است که سازمان هدفمندسازی یارانه ها درباره واریز یارانه نقدی خردادماه اطلاعیه صادر کرد. بر اساس این اطلاعیه، یارانه خردادماه از ساعت 24 روز سه شنبه هفته جاری واریز و قابل برداشت خواهد بود. متن این اطلاعیه بدین شرح است: احتراما بدینوسیله به اطلاع مردم شریف ایران می رساند «پنجاه و دومین» مرحله یارانه نقدی مربوط به خردادماه سال جاری، همانند ماه های گذشته به ازاء هر نفر، 455000 ریال ساعت 24 سه شنبه مورخ 26/3/1394 به حساب سرپرستان محترم خانوارها واریز و قابل برداشت خواهد بود. اکبر ایزدی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها

هدف اصلی قدرت‌طلبان، ورود به مجلس خبرگان است
دبیر شورای نگهبان تأکید کرد: ما بر سه اصل «شرع»، «اخلاق» و «قانون» تأکید داریم و سعی می‌کنیم وظیفه خود را انجام دهیم. به گزارش تسنیم احمد جنتی در همایش روسای دفاتر نظارت و بازرسی انتخابات استان‌های سراسر کشور گفت: نباید در برابر آثار تحریم‌ها بر اقتصاد کشور، به گونه‌ای سخن بگوئیم که دشمن گمان کند با تداوم تحریم‌ها می تواند ما را تسلیم کند. وی افزود: در انتخابات نیز مشکل شورای نگهبان با کسانی است که هدف آنها نشستن بر کرسی‌های مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی «به هر قیمتی» است. زیرا آنها نیز شورای نگهبان را مانع خود می دانند. وی هدف اصلی قدرت طلبان را ورود به مجلس خبرگان دانست و افزود: نمایندگی مجلس خبرگان منافع اقتصادی ندارد. اما آنها قصد دارند با ورود به این نهاد برای آینده کشور برنامه‌های خود را پیش ببرند. وی با تشریح محورهای اصلی رویکردهای رسانه‌ای قدرت‌طلبان، علیه شورای نگهبان گفت: مهم‌ترین تلاش آنها «تضعیف شورای نگهبان» و «بد بین کردن مردم به شورای نگهبان» است تا نظارت این نهاد را در جامعه «بی اعتبار» جلوه دهند.

بسته شدن محور راور-مشهد توسط مردم راور
حبیب رحمانی/خبرآنلاین: محور راور-مشهد بدلیل تصادف و فوت یک کودک توسط مردم راور بسته شد. بدنبال کشته شدن کودکی 6 ساله در جاده راور -مشهد، یک نیمه روز این جاده بسته شد. این کودک 6 ساله با نام امیرمهدی در اثر تصادف با یک تریلی جان خود را از دست داد. گفتنی ست تاکنون چندین تصادف در منطقه مسکونی آبکوهی واقع در جاده راور-مشهد رخ داده است و کشته شدن این کودک 6 ساله باعث شد مردم برای ساعاتی اجازه تردد را در این جاده ندهند. معاون فرماندار راور، رئیس شورای شهر، مسئولین نظامی و انتظامی و معاون مدیرکل راه و شهرسازی کرمان با حضور در بین مردم در مسجد فاطمیه راور سعی در آرام کردن مردم داشتند و قول دادند بزودی با نصب چندین چراغ راهنما و نصب سرعت گیر در مسیر از وقوع تصادفات بعدی جلوگیری کنند. لازم به ذکر است برخی از مردم راور خواهان حضور وزیر راه در این محور شده اند تا هرچه سریع تر نسبت به رفع خطر تصادف در این منطقه اقدام شود.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





مطالب مرتبط

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

۲۲ استان کشور تا پایان هفته بارش برف و باران سنگین را تجربه می‌کنند

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

گزارش «پیام ما» از نشست بررسی کاربرد فناوری‌های نوین در صنایع خلاق

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

مسافران قطار مرگ

گروهی از زنان مکزیک جان خود را برای رساندن غذا به مهاجران به خطر می‌اندازند

مسافران قطار مرگ

چتر سیاه بر آسمان اهواز

دود نیشکرهای سوخته هوای خوزستان را آلوده کرد

چتر سیاه بر آسمان اهواز

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

کشمکش‌ بین ارگان‌های دولتی و تولیدکنندگان کمبود شیرخشک را تشدید کرد

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

موضع‌گیری دوگانه  دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

وزیر نیرو و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با معاون رئیس‌الوزرای طالبان دیدار کردند

موضع‌گیری دوگانه دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

میراث «غزه» زیر بمباران

فعالان جهانی هشدار می‌دهند

میراث «غزه» زیر بمباران

فصل انارچینی

پیگیری برای ثبت یک میراث ناملموس ادامه دارد

فصل انارچینی

توزیع قطره‌چکانی دارو‌های بیماران SMA

بیماران «آتروفی عضلانی نخاعی» معطل پاس‌کاری وزارت بهداشت برای تدوین پروتکل‌های توزیع دارو هستند

توزیع قطره‌چکانی دارو‌های بیماران SMA

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *