پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۴:۰۵

دو نشان طلای جانبازان کرمانی از رقابت های پهلوانی و زورخانه ای
جانبازان کرمانی از رقابت های پهلوانی و زورخانه ای قهرمانی کشور خوش درخشیدند. جانبازان کرمانی حاضر در مسابقات قهرمانی کشور پهلوانی زورخانه ای جانبازان ۲ مدال طلای این دوره از مسابقات را از آن خود کردند. این دوره از مسابقات که با تلاش بنیاد شهید و امورایثارگران کشور برگزار شد ، ۱۳۸باستانی کار از ۱۵ استان کشور به مدت ۳ روز در زورخانه امیرالمومنین (ع) رامسر بایکدیگر به رقابت پرداختند که در رشته تیمی زورخانه ای، تیم جانبازان استان کرمان به مقام سوم دست یافت. در این مسابقات، عبدالرضا دامغانی جانباز ۷۰ درصد کرمانی، ضمن کسب مدال طلا در رشته کباده، در رشته میل نیز موفق به کسب مقام سوم شد و همچنین محمدرضا منصوری دیگر جانباز ۶۰ درصد کرمانی در رشته ی سنگ مقام اول این دوره از مسابقات را از آن خود کرد. در پایان مسابقات تیم های استان البرز ، کرمانشاه و اصفهان در مجموع مسابقات تیمی و انفرادی مقام اول تا سوم را بدست آورند.

حضور دو کرمانی در اردوی تیم ملی تنیس دختران
کمیته تیم های ملی تنیس کشورمان از دو کرمانی برای حضور در اردوی تیم ملی بزرگسالان کشورمان دعوت کرد.
بنا به درخواست کمیته تیم های ملی فدراسیون تنیس به منظور تشکیل تیم ملی بزرگسالان کشورمان نفراتی برای شرکت در مرحله نخست انتخابی تیم ملی که از 29 خرداد ماه برگزار می شود ، فراخوانده شدند.
بر این اساس ورزشکارانی از استان های کرمان ،تهران، البرز، آذربایجان شرقی و غربی ،مازندران، خراسان رضوی ،اصفهان و فارس به این مرحله از اردوی انتخابی تیم ملی که تا 5 تیرماه درجریان است دعوت شده اند.
بر اساس اعلام فدراسیون خانم ها الهه ارجمندی و شمیم سلطانی باید خود را به در روز 29 خردادماه به محل برگزاری اردوی تیم ملی در مجموعه ورزشی آزادی معرفی کنند.
گفتنی است کمیته تیم های ملی 18 ملی پوش را به این مرحله از اردوهای تیم ملی دعوت کرده است .

نماینده کرمان مقام نخست مسابقات قهرمانی اتومبیل رانی کشور را از آن خود کرد
حمید جعفری از کرمان عنوان نخست اولین دوره مسابقات اسلالوم جام ادیک پطروسیان را از آن خود کرد.
ورزش خبر- اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور جام ادیک پطروسیان در رشته اسلالوم در شهر انزلی و منطقه آزاد این شهر برگزار شد .
در این مسابقات که به همت هیئت اتومبیلرانی استان گیلان و همچنین گروه اتومبیلرانی ادیک پطروسیان برگزار شد , ۵۶ شرکت کننده در دو گروه آقایان و بانوان به مدت دو روز در پیست اتومبیلرانی انزلی مسابقه دادند .
در این مسابقات حمید جعفری نماینده کرمان نیز حضور داشت که در نهایت در کلاس بالای ۱۵۰۰ سی سی توانست در نهایت بالاتر از نمایندگان مانزندران و تهران مقام نخست مسابقات را از آن خود کند .

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *