پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۳:۳۴

کشور به مجاهدت اقتصادی نیاز دارد
استاندار کرمان گفت: کشور نیاز به مجاهدت اقتصادی دارد لذا باید فرهنگ دفاع مقدس را در اداره کشور بکار گیریم. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان علیرضا رزم حسینی عصر پنجشنبه در چهاردهمین یادواره سرداران و 53 شهید منطقه خنامان رفسنجان افزود: اگر می خواهیم کشوری سربلند داشته باشیم و در نظام جمهوری اسلامی تنفس کنیم باید با گرفتن درس اخلاص و صداقت از شهدا به این مهم دست یابیم که البته مسئولان در این زمینه باید از خودشان آغاز کنند. استاندار کرمان گفت: اگر امروز با هجمه ای از مشکلات اقتصادی روبرو هستیم و تحریم های ناجوانمردانه بر ما روا داشته و کمبودهایی در حوزه فرهنگی داریم، اما دولت در خط اعتدال حرکت کرده و از همه جناح های سیاسی و ظرفیت های اقتصادی فرهنگی برای اداره کشور استفاده کرده است. رزم حسینی با تاکید بر اینکه دولت مصمم است تا چالش های سیاسی فروکش کند خاطرنشان کرد: بنای مدیریت استان بر توسعه اقتصادی و فرهنگی است و ما به دنبال حاشیه سیاسی نیستیم و آنچه امروز مردم از ما توقع دارند، خدمت گذاری است.

رونمایی از منشور همدلی، اخلاق انتخاباتی و عقلانیت سیاسی در کرمان
به گزارش ایرنا، رونمایی از منشور همدلی با هدف برگزاری انتخابات نمونه و با مشارکت حداکثری مردم و گروه های مختلف سیاسی انجام شد. استاندار کرمان در این آیین با اشاره به سال همدلی و همزبانی دولت و ملت و برگزاری دو انتخابات در سال جاری گفت: به پیشنهاد فعالان و گروه های سیاسی استان، منشور همدلی را برای داشتن انتخاباتی سالم و باشکوه و فضای رقابتی برای همه احزاب تهیه و تدوین کردیم. علیرضا رزم حسینی افزود: این منشور در جلسه ای به امضای همه فعالان و نمایندگان احزاب و گرو های سیاسی رسیده است. وی ابراز امیدواری کرد که همه گروه ها به این سند پایبند ببوده و انتخاباتی برگزار شود که الگوی کشور باشد. رزم حسینی خاطرنشان کرد: باید ثابت کنیم در عین رقابت و مطرح کردن مسائل در فضای آزاد و برگزاری اجتماعات منظم برای همه گروه ها، پایبند به اصول هستیم. استاندار کرمان با اشاره به اینکه آهنگ انتخابات به صدا در آمده است، بیان کرد: این منشور همدلی شامل چند بند مانند رعایت تقوای الهی در انتخابات و اعتقاد به ولایت فقیه به عنوان ستون خیمه نظام است.

آغاز فصل جدید رقابت اهالی رسانه در کرمان
چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی استان کرمان برگزار می شود. دبیر این جشنواره گفت: آیین پایانی جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی استان کرمان هفدهم مردادماه سال جاری همزمان با روز خبرنگار در کرمان برگزار می شود. بتول ایزدپناه افزود: اهالی رسانه می توانند از 19 تا 31 خردادماه جاری آثار خود را از طریق آدرس الکترونیکیkerman.pressfestival.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. وی گفت: شرکت کنندگان در این همایش می توانند آثار خود را در بخش های سرمقاله، یادداشت و مقاله، گزارش، خبر، مصاحبه، تحلیل و تفسیر خبر، تیتر، طنز مکتوب، طرح و کاریکاتور، صفحه آرایی و عکس ارایه کنند. وی تصریح کرد: این جشنواره با همکاری خانه مطبوعات، معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می شود. عضو هیات مدیره خانه مطبوعات استان کرمان هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد رقابتی سالم و کیفیت بخشیدن به مطبوعات و رسانه های استان عنوان کرد و گفت: نخستین بار است که رسانه ها آثار خود را از طریق سایت به این جشنواره ارسال می کنند.

افزایش افاغنه در شهربابک صدای کارگران و بناهای ساختمانی را درآورد
افزایش ورود افاغنه به شهربابک صدای کارگران و بناهای ساختمانی شهرستان را درآورد و با امضاء طوماری خواستار جمع آوری افاغنه در شهرستان شهربابک شدند. متن این طومار بدین شرح می باشد.
اینجانبان سید کمال حسینی، امین امینی و حسین اسدی به نیابت جمعی از کارگران و بناهای ساختمان که قریب به ۴۰۰ نفر می باشند، با توجه به اینکه جمع کثیری از قشر بی بضاعت اعم از کارگر و بنا به علت بی رویه افغانی ها به شهربابک باعث بیکاری جمع زیادی از همشهریان شده است.و متاسفانه کارگران و بناهای ساختمانی شهرمان به میادین می آیند و تا پاسی از روز دست خالی به منزل خود بر می گردند و هر روز با اینجانبان تماس می گیرند و جویای کار می شوند؛ با توجه به اینکه در سطح شهر افراد زیادی اعم از کارگر و بناهای خبره که از اداره فنی و حرفه ای کارت مهارت دریافت نمودند به علت ورود بی رویه اتباع خارجی و به علت اینکه ادارات دولتی اتباع خارجی را به کار می گیرند و نیز با توجه به اینکه ۹۰درصد کارهای ساختمانی توسط افغانی ها انجام می شود باعث بیکاری جمع کثیری از همشهریان شده است. لذا از ریاست محترم دادگستری شهرستان شهربابک تقاضا داریم دستور فرمایند تاافغانی ها را جمع آوری و به کشور خود برگردانند و از ورود بی رویه آنها جلوگیری نمایند تا باعث بیکاری شهروندان نشوند. با تشکر”/ پایگاه اطلاع رسانی بابک آنلاین

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

،





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

مطالب مرتبط

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

۲۲ استان کشور تا پایان هفته بارش برف و باران سنگین را تجربه می‌کنند

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

گزارش «پیام ما» از نشست بررسی کاربرد فناوری‌های نوین در صنایع خلاق

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

مسافران قطار مرگ

گروهی از زنان مکزیک جان خود را برای رساندن غذا به مهاجران به خطر می‌اندازند

مسافران قطار مرگ

چتر سیاه بر آسمان اهواز

دود نیشکرهای سوخته هوای خوزستان را آلوده کرد

چتر سیاه بر آسمان اهواز

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

کشمکش‌ بین ارگان‌های دولتی و تولیدکنندگان کمبود شیرخشک را تشدید کرد

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

موضع‌گیری دوگانه  دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

وزیر نیرو و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با معاون رئیس‌الوزرای طالبان دیدار کردند

موضع‌گیری دوگانه دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

میراث «غزه» زیر بمباران

فعالان جهانی هشدار می‌دهند

میراث «غزه» زیر بمباران

فصل انارچینی

پیگیری برای ثبت یک میراث ناملموس ادامه دارد

فصل انارچینی

توزیع قطره‌چکانی دارو‌های بیماران SMA

بیماران «آتروفی عضلانی نخاعی» معطل پاس‌کاری وزارت بهداشت برای تدوین پروتکل‌های توزیع دارو هستند

توزیع قطره‌چکانی دارو‌های بیماران SMA

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *