سایت خبری پیام ما آنلاین | حزب ندای ایرانیان شعبه کرمان: رابطه اصلاح طلبان با دولت تدبیر و امید، حمایتی است

حزب ندای ایرانیان شعبه کرمان: رابطه اصلاح طلبان با دولت تدبیر و امید، حمایتی است





۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۲:۴۳

حزب ندای ایرانیان شعبه کرمان:
رابطه اصلاح طلبان با دولت تدبیر و امید، حمایتی است
حزب ندای ایرانیان شعبه استان کرمان به مناسبت سفر رییس جمهور بیانیه ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:
نزدیک به سه سال از برداشتن گام اول توسط مردم در راستای اعتدال با رای به کاندیدایی که شعارش را تدبیر و امید قرار داده بود می گذرد. سه سال پر فراز و نشیب و پر از اتفاقات خوب و بد. لحظاتی به شیرینی به ثمر نشستن بذر تدبیر و امید و اجرای برجام و از سویی لحظاتی تلخ از جنس فشارهای سیاسی و رسانه ای تند رو ها و تهدید به قتل با سیمان همه گوشه ای کوچک از اتفاقات سالهای سپری شده از عمر دولت تدبیر و امید است. در این میان علاوه بر تلاش دولتمردان دولت حسن روحانی برای دفاع از حقوق حقه ملت ایران در حوزه سیاست خارجی، تلاش این دولت برای جبران ویرانی های درلت های نهم و دهم در حوزه های مختلف به ویژه اقتصاد قابل ستایش است. حضور رییس جمهور در استان ها به دور از روش های عوام فریبانه ى شعار های پوپولیستی و رسیدکی به امور مردم در اقصی نقاط ایران پهناور و از سویی اجرای طرح های کارشناسی شده در استان ها خود دستاوردی مهم در بخش سیاست داخلی به شمار می آید. حال بعد از گذشت سه سال از عمر دولت حسن روحانی، کاروان تدبیر و امید به استان کرمان رسیده است و قرار است مردم خونگرم و شریف این استان میزبان رییس جمهوری ایران اسلامی باشند. لازم میدانیم در آستانه این سفر چند نکته را به اطلاع مردم نجیب استان کرمان و کاروان تدبیر و امید برسانیم.
۱- مردم ایران در گام اول تغییر خواهی خود و در خرداد ۹۲ ، رای خود را به تغییر دادند. تغییر در روش ها و سیاست های غلطی که هرروز کشور را یک گام به سمت نابودی پیش می برد. در گام دوم نیز همین مردم علی رغم همه بد اخلاقی ها در سیاست و رد صلاحیت های گسترده نشان دادند که خرداد ۹۲ معجزه نبود بلکه بر آمده از خواست و اراده عمومی ملت فهیم ایران بود. حال پس از برداشتن این دو گام موفق، به گفته رئیس جمهور محترم باید در راستای یک برجام ملی که نتیجه اش آشتی ملی برای پیشرفت ایران عزیز است گام برداریم. برای رسیدن به این مهم همکاری سودمند بین قوا، به ویژه مجلس معتدل و دولت اعتدال از لازمه های بازسازی زیربنایی در ایران است که این امر بعد از تغییر خواهی باورمندانه مردم در ترکیب مجلس و رای به حامیان دولت تحت عنوان لیست امید امکان پذیر است.
۲- رابطه اصلاح طلبان با دولت تدبیر و امید، رابطه ای برادرانه و حمایتی است. اصلاح طلبان در هر سنگری که می توانستند در راستای کمک به دولت بر آمده از رای خود کوشیده اند و در صورت لزوم نقد های خود را نسبت به روند های غلطی که امکان دارد باعث آسیب به دولت و در نتیجه خدمت رسانه به مردم شود به شکل دوستانه عنوان کردند. در همین راستا شایسته است دولت تدبیر و امید، تلاش خود را پس از تغییر در ترکیب مجلس و ترمیم قوه مقننه، در جهت ترمیم کابینه و تغییر مدیرانی که باعث تضعیف دولت یازدهم می شوند، به کار گیرد.باید یاد اور شد که یکسال تا پایان کار دولت تدبیر و امید باقی مانده است و لزوم توجه به معیشت مردم، وضعیت اقتصاد عمومی نیازمند تغییرات جدی در بدنه مدیران استانی دولت تدبیر و امید است.
۳- استان پهناور کرمان که به داشتن شخصیت های بزرگی چون آیت الله هاشمی رفسنجانی، آیت الله محمد جواد حجتی کرمانی، شهید محمد جواد باهنر، سردار قاسم سلیمانی، سید حسین مرعشی، مجید انصاری، اسحاق جهانگیری و شخصیت های دیگری که در این نوشته نمی گنجد؛ می بالد نیازمند توجه بیشتر مسئولان دولت تدبیر و امید به این استان است. روند های غلط و بعضا شخصی و به دور از قانون مدیران و نمایندگان عالی دولت در استان، ما را نسبت به این موضوع که مبادا این اتفاقات خدشه ای در اعتماد عمومی نسبت به دولت تدبیر و امید و ریاست محترم جمهوربه وجود اورد ، بشدت نگران نموده است.
شعبه استانی کرمان حزب ندای ایرانیان خود را حامی دولت و سیاست های آن می داند اما نقد ما به روند های غلط در استان کرمان که قبلا طی نامه ای محرمانه به استحضار حضرتعالی رسیده بود همچنان پابرجاست. لزوم توجه به زیر ساخت های توسعه سیاسی که می تواند لازم و ملزوم توسعه همه جانبه به ویژه در بخش اقتصاد، فرهنگ باشد از موضوعاتی است که در استان عقیم مانده است و ما با مدیرانی در استان روبرو هستیم که به سیاسی نبودن خود افتخار می کنند و تعریف خود را از روش اعتدال، سیاست میخ و نعل می دانند. لزوم بازنگری در نمایندگان عالی دولت در استان کرمان از موضوعاتی است که در آستانه این سفر دغدغه بسیاری از حامیان دولت می باشد.
در انتها ضمن ارزوی توفیق روز افزون برای دولت تدبیر و امید، شعبه استان کرمان حزب ندای ایرانیان علی رغم همه انتقادات خود به عملکرد مدیران دولت یازدهم در استان کرمان، ورود کابینه تدبیر و امید به استان کرمان را به فال نیک گرفته و از همه مردم شریف و همیشه در صحنه استان کرمان دعوت بعمل می آورد تا استقبالی در خور و شان مردم استان و ریاست محترم جمهوری از کاروان امید داشته باشند. باشد که با تدبیر ریاست محترم جمهوری امید ها در دل مردم استان پر افتخار کرمان زنده شود.
شعبه استانی حزب ندای ایرانیان

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *