سایت خبری پیام ما آنلاین | خبر

خبر





۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۲:۴۲

دعوت 13 چهره کرمانی از مردم برای استقبال از رئیس جمهور
13 چهره شاخص کرمانی در پیامی از عموم مردم کرمان جهت شرکت در مراسم استقبال از ریاست محترم جمهوری و هیئت محترم دولت دعوت به عمل آوردند. به گزارش ایسنا در بخشی از این پیام آمده است:
بیست و یکم اردیبهشت ماه، دیار کریمان میزبان رئیس جمهور محترم و محبوب کشورمان، جناب حجه الاسلام و المسلمین دکترحسن روحانی و هیئت محترم دولت در قالب کاروان تدبیر و امید است. تقارن این سفر با ایام پرطراوت بهاری و روزهای آغازین ماه مبارک شعبان، ماه سرور و شادی شیعیان را به فال نیک گرفته و تشریف فرمایی ریاست محترم جمهوری در جغرافیای کرامت، مهربانی و مهمان نوازی را از دو حیث مغتنم می شمریم. اول آنکه این سفر فرصتی است تا مردم قدرشناس استان کرمان یکبار دیگر همبستگی دولت وملت را در نظام مقدس جمهوری اسلامی در منظر همگان به تصویر کشند و با حضور پرشور در مراسم استقبال، مراتب تقدیر و تکریم خود را نسبت به دولتمردانی که در مدت قریب به 3 سال از دولت یازدهم با تدبیر و تلاش موجد حرکت های اساسی در عرصه سیاست خارجی و داخلی بوده اند، ابراز نمایند. از سوی دیگر، حضور عالی ترین مقام اجرایی کشور و اعضاء محترم هیئت دولت و طرح مسائل و مطالبات اساسی استان توسط مسئولین امر و اتخاذ تصمیمات لازم می تواند اقداماتی مهم در روند توسعه همه جانبه استان را رقم زند. بر این باوریم که حضور پر شور و شکوه شما مردم فهیم و نجیب در استقبال از کاروان تدبیر و امید صحنه های جاودانی از بزرگی و قدرشناسی را در استان پهناورمان به ثبت خواهد رساند.
محمدجواد حجتی کرمانی – سیدمحمود دعائی – حسین هاشمیان – سید حسین مرعشی – محمدرضا باهنر – حمید میرزاده – محسن جلالپور – مصطفی موذن زاده – محمد علی کریمی – احمد مرادعلیزاده – سید حسن خوشرو – مهدی رجبعلی پور – اسدالله رضوی

اولین جشنواره فیلم و عکس «هلال ما» برگزار می شود
به گزارش روابط عمومی جشنواره هلال ما هدف از برگزاری این جشنواره گسترش روحیه کمک رسانی و امداد و نجات در بین عموم مردم استان و همچنین فرهنگ سازی صحیح و ثبت آثار خلاقانه با تلفن همراه توسط گروه عظیم کاربران این رسانه و نیز به منظور حمایت و بهرمندی از نگاه زیبایی شناسانه هنرمندان فیلمساز و عکاس اقدام به برگزاری اولین جشنواره فیلم و عکس ((هلال ما))شده است. دبیرخانه این جشنواره اعلام داشت از بین 967 اثر رسیده به این جشنواره که از سوی 336 شرکت کننده ارسال شده بود ،تعداد 121 اثر در دو بخش مردمی و حرفه ای انتخاب گردید همچنین هتل بین المللی پارس کرمان از 25 لغایت 27 اردیبهشت ماه 1395 میزبان این جشنواره خواهد بود. این جشنواره همانند سایر جشنواره ها اقدام به برگزاری کارگاه مختلف در زمینه فیلم و عکس کرده است. کارگاه عکاسی با موضوع، عکاسی در بحران با حضور آقای مهدی جعفری و مدیریت آقای محمد خضری مقدم و کارگاه فیلم سازی با موضوع، اهمیت و جایگاه پژوهش در فیلم سازی با حضور آقای دکتر علیرضا مهدی زاده و مدیریت آقای محمد اسلامی برگزار می گردد. علاقه مندان جهت ثبت نام در کارگاه عکاسی و فیلم سازی میتوانند با مراجعه به سایت جشنواره به آدرس www.kpca.ir مراجعه کنند.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *