پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۱۹

بهترین سوارکاران کشور به کرمان
می آیند
رقابت های کشوری پرش با اسب از امروز چهارشنبه به میزبانی هیات سوارکاری استان کرمان و باشگاه الماس کویر در کرمان آغاز می شود. در این دوره از مسابقات که با عنوان جام الماس کویر برگزار می شود شرکت کنندگانی از سراسر کشور با یکدیگر رقابت می کنند. دبیر هیات سوارکاری کرمان به «پیام ما» گفت: این مسابقات طی روزهای 20 تا 22 خرداد ماه به میزبانی کرمان برگزار می شود. محمد ملایری افزود: 102 شرکت کننده از 6 استان کشور در این مسابقات شرکت می کنند که جمعی از بهترین های سوارکاری کشور در کرمان حضور پیدا می کنند. وی ادامه داد: این مسابقات زیر نظر فدراسیون سوارکاری برگزار می شود و در رده بندی کشوری هم تاثیرگذار است. بنابراین بهترین سوارکاران کشور در این مسابقات هستند. محمد ملایری گفت: برگزاری چنین مسابقاتی می تواند باعث پیشرفت رشته سوارکاری در کرمان شود. چرا که با برگزاری مسابقاتی با سطح بالا علاوه بر تاثیر در پیشرفت سوارکاران کرمانی و جذب سرمایه گذار می تواند در افزایش تعداد علاقمندان به سوارکاری هم تاثیرگذار باشد.

مدارس بدون مجوز تعطیل می شوند
رییس هیأت فوتبال کرمان از تعطیلی مدارس فوتبال و فوتسال بدون مجوز در این شهرستان خبر داد. به گزارش روابط عمومی هیأت فوتبال شهرستان کرمان، رضا شجاعی با اعلام این خبرگفت: مدارس فوتبال کرمان از شنبه 16 خردادماه جاری کار خود را آغاز کرده‌اند. وی با بیان این که کمیته ارزیابی هیأت فوتبال شهرستان کرمان با آغاز به کار این مدارس ضمن بازدید مستمر از این مراکز عملکرد آن ها را مورد ارزیابی قرار خواهد داد، گفت: این اقدام با هدف ارتقاء سطح کیفی آموزش مدارس فوتبال انجام می‌شود. شجاعی تصریح کرد: تا کنون مدارس فوتبال خواجو، عبدالرشیدی ، وحدت و مدارس فوتسال نوید، شرکت سرمایه گذاری مس و برای نخستین بار مدرسه فوتسال ویژه‌ی بانوان به طور رسمی مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند. وی از شهروندان خواست از ثبت‌نام فرزندان خود در مدارس غیررسمی بدون مجوز از هیأت فوتبال شهرستان کرمان خودداری کنند. وی اظهار داشت: فقط مدارسی که مجوز دارند می توانند در مسابقات شرکت کنند و طرح های استعدادیابی فقط در مدارس دارای مجوز اجرا خواهد شد.

درآمد ژاوی در اولین روز از زندگی جدید
ستاره تیم فوتبال بارسلونا در اولین روز از اقامتش در دوحه قطر معادل ۴۵۰ هزار دلار سود خالص داشت. ژاوی هرنادز بازیکن تاثیرگذار تیم فوتبال بارسلونا پس از جدایی از این تیم راهی السد قطر شده تا باقی عمر فوتبالی خود را با لباس این تیم قطری تجربه کند. این بازیکن بزرگ دو هفته قبل از تاریخ هماهنگ شده راهی قطر شده است اما این حضور زودتر از موعد بی دلیل نبوده و ژاوی در اولین روز از زندگی قطری خود معادل 450 هزار دلار به جیب زده است. بیش از 4 حامی مالی بزرگ عربی در از فرودگاه بزرگ دوحه تا نشست خبری این بازیکن در فدراسیون فوتبال قطر در پوشش تصویری زنده برای بیش از 40 شبکه ورزشی بین المللی حضور داشتند و گفته می‌شود حداقل 200 هزار دلار از این محل نصیب فدراسیون فوتبال قطر و مدیربرنامه‌های ژاوی شده است. همچنین ژاوی قبول کرده تا سفیر صلح قطر باشد تا در جریان یک کنفرانش مشترک بین یونیسف و چند سازمان مردم نهاد قطری حضوری فعال داشته باشد. او برای این کار معادل 30 هزار دلار دریافت کرده است.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *