پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۴:۴۸

کیفیت ، گمشده مطبوعات استان است
فرشید فلاح در نشست خبری به مناسبت برگزاری جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی استان کرمان افزود: 230 نشریه در استان مجوز دارند که باید همه برای افزایش کیفیت در فعالیت های مطبوعاتی تلاش کنیم. به گزارش ایرنا وی برگزاری جشنواره مطبوعات در سال 94 را از نخستین ثمرات راه اندازی دوباره خانه مطبوعات در سال گذشته دانست و گفت: اعتقاد دارم این جشنواره از آن مطبوعاتی هاست زیرا نشریات با هم رقابت نمی کنند بلکه اهالی رسانه تلاش های خود را به نمایش می گذارند. وی تصریح کرد: در سال همدلی و همزبانی ملت و دولت، این همزبانی منحصر به ملت و دولت نیست بلکه ملت و ملت و دولت و دولت نیز باید با هم همدلی و همزبانی داشته باشند و همکاری کنند تا فرموده رهبری جنبه عمل به خود بگیرد. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: همدلی و همزبانی با اهالی مطبوعات را از سال قبل با مشارکت در راه اندازی خانه مطبوعات آغاز کردیم اما امسال باید به ثمر بنشیند.

نظارت و ترویج سرلوحه برنامه‌های کشاورزی قرار گیرد
فرماندار جیرفت گفت: در بخش کشاورزی نظارت و ترویج بایستی سرلوحه برنامه ها قرار گیرد. به گزارش ایرنا، احمد امینی روش افزود: باید در کنار توسعه سطح زیر کشت، استفاده از فناوری های نوین هم در برنامه های گنجانده شود زیرا می توان با تحقق این امر هزینه های تولید را کاهش داد. وی خاطرنشان کرد: هر سال گلخانه داران باید پلاستیک های روی گلخانه ها را تعویض کنند که این مساله موجب می شود علاوه بر صرف هزینه های بالا، وقت گیر هم باشد اما اگر از پلاستیک هایی استفاده کنند که عمر چند ساله داشته باشند، صرفه جویی بسیار بالایی در هزینه ها می شود. فرماندار جیرفت ادامه داد: کشاورزان باید قبل از اقدام به اجرای طرح های خود، هزینه های داشت تا برداشت را مورد بررسی قرار دهند تا مشخص شود این طرح توجیه اقتصادی دارد. وی با تاکید بر امر آموزش خاطرنشان کرد: متولیان امر کشاورزی باید از آموزش کشاورزان غافل نشوند زیرا هر اندازه سطح آگاهی کشاورز افزایش یابد به همان اندازه در افزایش بهره وری موثر است.

اجرای طرح های ضیافت الهی و نشاط معنوی در بقاع متبرکه استان
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: طرح های ضیافت الهی و نشاط معنوی در بقاع متبرکه استان کرمان برگزار می شود. به گزارش ایسنا حجت الاسلام محمد قاسمی زاده در نشست خبری اظهار کرد: با تلاش همه مجموعه های اوقاف، ارزیابی عملکرد اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در طیف الف که شامل شش استان می شود، برای چهارمین سال متوالی جزو استان های برتر شد. وی افزود: سازمان اوقاف برای هر سال کاری برنامه های پنج ساله تنظیم کرده و برش برنامه تهیه می شود و هر استان در این مجموعه موظف به اجرای شناسه برنامه های خود است. قاسمی زاده تصریح کرد: حوزه فعالیت اوقاف چند رکن اصلی دارد که می توان به حوزه فرهنگی از جمله در دو بخش توجه به قرآن و فرهنگ قرآنی فعالیت اشاره کرد و در این راستا یکی از کارها، برگزاری مسابقات قرآن ملی و بین المللی است که برگزاری مسابقات از بخش، شهر و استان آغاز می شود.وی بیان کرد: تعداد شرکت کنندگان در این مسابقات از حدود یک هزار نفر به قریب به 30 هزار نفر رسیده و بیش از این ظرفیت در استان کرمان وجود دارد و تلاش می کنیم در سال جاری این افزایش ظرفیت دو برابر ایجاد شود.

راه اندازی سامانه ارسال پیامک شرکت توزیع برق جنوب
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان معاونت فروش و خدمات مشترکین این شرکت از راه اندازی سامانه ارسال پیامک در سیستم جامع فروش و خدمات مشترکین در راستای اطلاع رسانی بهتر به مشترکین و متقاضیان خرید انشعاب راه اندازی خبر داد. سعید عسکری افزود: این سیستم قابلیت ارسال پیامک به صورت خودکار به متقاضی خرید انشعاب و اطلاع رسانی مراحل خرید انشعاب را دارا می باشد. اطلاعات ارسالی شامل ارسال زمان بازدید و هماهنگی های مربوطه، نتیجه بازدید، اعلام هزینه انشعاب و شناسه قبض و پرداخت، زمان نصب کنتور و هماهنگی های مربوطه، و در نهایت ارسال رمز رایانه ایجاد شده در سیستم می باشد. وی ادامه داد: همچنین مراحل انجام خدمات پس از فروش نیز از طریق این سیستم به مشترک ارسال می گردد. این مراحل شامل ارسال هزینه انجام خدمات و شناسه قبض و پرداخت و نتیجه اعمال در سیستم می باشد. از دیگر قابلیت های این سیستم می توان به ارسال پیامک اخطار قطع، صدور صورتحساب و عدم صدور صورتحساب اشاره کرد.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *