پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۲۶

چه کسانی می‌خواهند جانشین بلاتر شوند؟
سپ بلاتر بالاخره از فیفا رفت تا اکنون مهم ترین دغدغه دنیای فوتبال مشخص شدن جانشین او باشد.
به گزارش گروه ورزش رویکرد، بر اساس گزارش «ساکروی» برای جانشینی سپ بلاتر ۱۰ کاندیدا عنوان شده است. این کاندیداها به شرح زیر هستند:
۱. پرنس علی بن حسین اردنی – ۴۰ ساله ۲. میشل پلاتینی فرانسوی – ۶۰ ساله ۳. ولفگانگ نیرزباخ آلمانی – ۶۵ ساله ۴. فان پراگ ۶۸ هلندی – ۶۸ ساله ۵. لوئیس فیگو پرتغالی – ۴۳ ساله ۶. شیخ احمد الفهد الصباح کویتی – ۵۲ ساله ۷. فرانتس بکن بائر آلمانی – ۷۰ ساله ۸. دیوید گیل انگلیسی – ۵۸ ساله ۹. زیکو برزیلی – ۶۳ ساله ۱۰. دومینیکو اسکالا سوئیسی – ۵۰ ساله
بر اساس این گزارش پرنس علی بن حسین با ۴۰ سال جوان ترین کاندیدا و فرانتس بکن باوئر آلمانی نیز با ۷۰ سال سن مسن ترین کاندیداهای ریاست فیفا هستند.

جشنواره فرهنگی ورزشی جودو برگزار
می شود
رئیس هیات جودوی استان کرمان اعلام کرد این هیات در نظر دارد تا جشنواره فرهنگی ورزشی جودو را برگزار کند.
محمد اکبری اظهار داشت: جشنواره فرهنگی ورزشی جودوکاران نونهال کرمان جمعه 22 خردادماه برگزار می شود. وی افزود: در این جشنواره ورزشکاران نونهال استان کرمان در محل مجموعه ورزشی شهید مغفوری با یکدیگر رقابت می کنند. رئیس هیات جودوی استان کرمان گفت: در این جشنواره همچنین سالن جدید خانه جودوی استان کرمان افتتاح می شود. اکبری خاطرنشان کرد: این سالن تا پیش از این در اختیار تکواندو کاران کرمانی بود و تنها بخشی از فضای سالن به جودو اختصاص یافته بود. اما با پیگیری مدیرکل ورزش استان این مجموعه به جودو کاران واگذار شد و هیات با انجام برخی تغییرات قصد دارد از این فضا به بهترین شکل ممکن در جهت رونق رشته جودو در کرمان استفاده کند.

محرومیت و جریمه نقدی برای مس کرمان
کمیته انضباطی رای خود را در خصوص دیدار دو تیم مس کرمان و استقلال خوزستان صادر کرد.
دیدار برگشت دو تیم مس کرمان و استقلال خوزستان از سری مسابقات پلی‌آف لیگ برتر 10 خرداد در کرمان برگزار شد. در این دیدار تماشاگران منتسب به تیم مس کرمان اقدام به شکستن صندلی‌های ورزشگاه و پرتاب آنها به داخل زمین کردند. همچنین پرتاب اشیا محترقه و آتش زا که موجب آتش‌سوزی ضلع جنوب غربی ورزشگاه شد، از دیگر تخلفات هواداران مس کرمان بود که این اقدامات منجر به توقف 23 دقیقه‌ای این دیدار شد.
بر همین اساس کمیته انضباطی با توجه به تکرار تخلف، طبق بندهای یک و 3 ماده 79 آیین‌نامه انضباطی این تیم را به برگزاری دو مسابقه به عنوان میزبان در ورزشگاه استان دیگر با نظر سازمان لیگ و پرداخت مبلغ 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *