پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | استاندار کرمان در پاسخ به سوال «پیام ما» پیرامون طرح های نیمه تمام به جامانده از سفرهای احمدی نژاد به کرمان: در سفر روحانی به کرمان مصوبات احمدی نژادی نداریم

استاندار کرمان در پاسخ به سوال «پیام ما» پیرامون طرح های نیمه تمام به جامانده از سفرهای احمدی نژاد به کرمان: در سفر روحانی به کرمان مصوبات احمدی نژادی نداریم





۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۳:۲۳

استاندار کرمان در پاسخ به سوال «پیام ما» پیرامون طرح های نیمه تمام به جامانده از سفرهای احمدی نژاد به کرمان:
در سفر روحانی به کرمان مصوبات احمدی نژادی نداریم
استاندار کرمان شب گذشته در سالن پیامبر اعظم استانداری کرمان درباره سفر رییس جمهور به کرمان توضیحاتی را ارائه کرد.
علیرضا رزم حسینی گفت: سه شنبه 21 اردیبهشت ماه، رییس جمهور محبوب و محترم به همراه کاروان تدبیر و امید به کرمان می آیند. وی افزود: این بیست و هفتمین سفر استانی کاروان تدبیر و امید خواهد بود. نماینده عالی دولت در استان کرمان درباره برنامه سفر رییس جمهور در کرمان اظهار داشت: صبح سه شنبه در فرودگاه بین المللی کرمان از رییس جمهور استقبال رسمی خواهیم کرد و ایشان در فرودگاه مصاحبه ای خواهند داشت.
رزم حسینی با بیان اینکه مردم از ساعت 9 می توانند به مصلی کرمان بیایند، عنوان کرد: رییس جمهور ساعت 10 در مصلی کرمان با مردم صحبت خواهند کرد.
یکی از تاکیدات رییس جمهور، در این سفر ملاقات با مردم کرمان بود و خواستند که ابتدا با مردم دیدار کنند. استاندار تصریح کرد: مطمئن هستم مردم کرمان همچون همیشه مهمان نواز خواهند بود و استقبال بسیار خوبی از رییس جمهور خواهند کرد. رزم حسینی در ادامه گفت: رییس جمهور فقط برنامه سفر به مرکز کرمان در برنامه اش خواهد بود و معاونان و وزاری رییس جمهور به عنوان نماینده ویژه به شهرستان های کرمان سفر خواهند کرد.
شایان ذکر است طبق گفته استاندار کرمان، جلسه با برگزیدگان 11 قشر، حضور در جلسه توسعه و برنامه ریزی استان و افتتاح و کلنگ زنی چند طرح از دیگر برنامه های سفر رییس جمهور به کرمان خواهد بود. این افتتاح ها از طریق ویدئو کنفرانس خواهد بود. رزم حسینی در این ارتباط گفت: ما سه دست از پروژه ها را در این سفر مطرح می کنیم. یکی پروژه های عمرانی ملی است. یکی پروژه های تاثیرگذار و اقتصادی است و یکی هم پروژه های افتتاحی.
پاسخ رزم حسینی به سوال «پیام ما» پیرامون پروژه های نیمه تمام سفرهای استانی احمدی‌نژاد
در این جلسه از استاندار کرمان در خصوص پروژه های به جای مانده از دولت قبل که در سفرهای استانی احمدی نژاد به کرمان تصویب شده بودند پرسیدم. رزم حسینی پاسخ داد: حدود 4 هزار پروژه از دولت قبل روی دست این دولت مانده است که هشت هزار میلیارد می خواهیم تا آن ها را تمام کنیم. تمرکز دولت تدبیر و امید بر تمام کردن این پروژه هاست. در سال 93 و 94 بخشی از این پروژه ها به اتمام رسیده است. امسال هم همین برنامه داریم. وی افزود: در سفر آقای رییس جمهور مثل آن مصوباتی که شما گفتید نخواهیم داشت. ما طرح هایی را خواهیم داشت که منابع آن از قبل مشخص شده است.
مسیر استقبال از رییس جمهور
فرماندار کرمان هم در این جلسه گفت: پس از استقبال رسمی در فرودگاه رسمی کرمان، آقای رییس جمهور مسیر فرودگاه تا مصلی را طی خواهند کرد و در این مسیر توسط مردم کرمان مورد استقبال قرار خواهند گرفت. محمد علی توحیدی افزود: مسیر اصلی استقبال از چهارراه ولی عصر به سمت چهارراه کاظمی خواهد بود. سپس خیابان فلسطین تا مصلی کرمان طی خواهد شد.
گفتنی است در سفر رییس جمهور به کرمان خبری از دادن نامه به رییس جمهور نخواهد بود و مردم می توانند با تماس با سامانه ارتباط مردم با دولت «سامد» به شماره 111، مشکلات خود را مطرح کنند. از صبح روز 20 اردیبهشت مردم می توانند با سامانه 111 تماس بگیرند. پس از تماس، یک رمز به آن ها داده می شود. 20 روز بعد از تماس اولیه، با همان رمز می توانند درخواست خود را پیگیری کنند.
حاشیه نگاری
* علی رغم اینکه اعلام شده بود جلسه شب گذشته مصاحبه مطبوعاتی خواهد بود، استاندار کرمان اعلام کرد که باید برود و چند هفته دیگر نشست مطبوعاتی برگزار خواهد کرد. این موضوع با اعتراض برخی خبرنگاران از جمله خبرنگار روزنامه پیام ما روبرو شد. پس از این اعتراضات، استاندار کرمان که پرواز هم داشت، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
* پس از پایان جلسه، استاندار کرمان از خبرنگاران خواست تا مردم را به استقبال از رییس جمهور ترغیب کنند.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *