پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | میز خبر

میز خبر





۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۳:۲۱

سرلشکر فیروزآبادی: ناجا در ماجرای طرح امنیت اخلاقی مظلوم واقع شده است
رئیس ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در طرح امنیت اجتماعی مظلوم واقع شده، گفت: ضمن دوری از پرداختن به مسائل غیرواقعی و حاشیه‌ای دیدگاه‌های سیاسی و جناحی را در این طرح امنیت‌آفرین دخالت ندهید. به گزارش تسنیم، سردار سرلشکر فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی ضمن انتقاد از برخی اظهار نظرهای خلاف واقع و شتاب زده درباره طرح امنیت اجتماعی ناجا، استقرار آرامش روانی و اخلاقی در کشور را از حقوق اساسی مردم دانست.
بازداشت یکی از مدیران سابق صداو سیما به اتهام تضییع حقوق بیت المال
حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی از دستگیری یکی از مدیران سابق صدا وسیمای استان خراسان شمالی به اتهام تضییع حقوق بیت المال خبرداد. به گزارش میزان رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی افزود: این فرد به اتهام تضییع حقوق بیت المال به مبلغ 173 میلیون تومان به همراهی یکی از کارکنان صدا و سیمای استان نیز به همین اتهام به مبلغ 50 میلیون تومان دستگیر شدند. وی اضافه کرد: پرونده این افراد در شعبه اول بازپرسی دادسرای مرکز استان تشکیل و در حال رسیدگی است.
آیت الله علم الهدی: انگلیسی زبان علم نیست بلکه زبان جهل و کلک است
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت که زبان انگلیسی نه تنها زبان علم نیست بلکه زبان کلک است. به گزارش انتخاب آیت الله سید احمد علم الهدی «ایستادگی سیاسی برابر ولایت» را از جدی ترین خسارت های فرهنگی عصر غیبت دانست و اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب، ولی امر مسلمین و حجت امام زمان(عج) هستند. ایشان بر اساس اعتقاد و مبنای نظام ما می فرمایند «ادبیات فارسی که سالم مانده به خاطر این است که با ادبیات اجنبی آمیخته نشده است.» عده ای بلافاصله (پس از سخنان ایشان) می گویند «انگلیسی زبان علم است و چرا نباید مردم با زبان علم حرف بزنند؟» آیت الله علم الهدی تصریح کرد: چون معصوم(ع) حضور ندارد، رسما مقابل حرف رهبری می ایستند. بدبختی ما این است که در همین نظام و همین مملکت یک فرد که ادعا دارد لیدر سیاسی است حرف خود را برابر حرف ایشان قرار می دهد. این از خسارت های غیبت امام معصوم(ع) است.
آیت الله احمد خاتمی: چند خانم در «خندوانه» می‌خندند تا مردها را بخندانند، اسم این را چه بگذارم؟
فارس نوشت: آیت الله احمد خاتمی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اینکه پسرهای جوان‌ را در یکی از دانشگاه‌ها داخل خوابگاه دختران می‌آورند و رئیس دانشگاه می‌گوید دختران و پسران باید راه تعامل را یاد بگیرند، والله این تغییر ریل است. وی با بیان اینکه صدا و سیمای ما یک دانشگاه است و انتظار زیادی از آن می‌رود، تشریح کرد: چند خانم در برنامه خندوانه می‌خندند تا مردها را بخندانند، اسم این را چه بگذارم به چه قیمتی می‌خواهید شادی باشد به قیمت شکستن حریم؟
احمد توکلی: راه‌حل ماجرای مینو خالقی از اختیارات رهبری است
نماینده مجلس نهم نظرش در مورد ابطال آرای منتخب سوم اصفهان و راه حل اختلاف میان قوه مجریه و شورای نگهبان در رابطه با این موضوع را بیان کرده‌است. احمد توکلی در کانال تلگرام خود نوشت: در واقع اختلاف بین شورای نگهبان که بخشی از قوه مقننه و وزارت کشور که بخشی از قوه مجریه است، اختلاف بین قوای مقننه و مجریه است. راه حل بر اساس بند 7 اصل یکصد و دهم قانون اساسی که «حل‏ اختلاف‏ و تنظیم‏ روابط قوای‏ سه‏ گانه» را از اختیارات و وظائف رهبری می شمارد، رجوع به هیأت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه است. رعایت این سازوکار از اتلاف نیروها و تباه شدن حقوق مردم جلوگیری می کند.
آیت الله علم الهدی: نیروی انتظامی می‌خواهد مقابل فسق و فجور اتومبیل‌ها را بگیرد،آقای مسئول می گوید چرا؟
ایسنا نوشت: آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در خطبه های نمازجمعه این هفته مشهد، با تاکید بر اینکه هرچه ناهنجاری در دانشگاه توسعه پیدا کند به همان اندازه فرآیندهای فکری و علمی ما دچار تنزل می‌شود، ادامه داد: فضای دانشگاه را ناهنجاری‌ها گرفته است، به رئیس یکی از دانشگاه‌ها گفتم شما مدیر یک معبد هستی،شما مدیر یک عبادتگاه هستی و اینجا باید انسان سازی صورت گیرد، چرا می‌گذارید این مکان مرکز فسق و فجور شود، خیلی از دانشگاه‌های تهران این کار را کرده اند و حراست دانشگاه از طریق نگهبانی از ورود دختران دانشجوی ناهنجار و آرایش کرده و با قیافه نامناسب جلوگیری می کنند. وی تاکید کرد: بی حجابی آپارتاید جنسی است نه حجاب، اینکه یک بی حجاب می خواهد خود را ملعبه یک عده قرار دهد آپارتاید جنسی است نه باحجابی بانوان. امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه رسالت اولیه معلم پدافند فرهنگی و اخلاقی است، تصریح کرد: اگر بنا شد فضای تعلیم و تربیت فضای آلوده و ناهنجار فرهنگی شود معلم و استاد دانشگاه نمی‌تواند رسالت انسان سازی خود را ایفا کند، وقتی بنا شد در کلاس درس پسری کنار دختری بنشیند که این دختر آرایش کرده و موهایش پریشان است و بوی عطر آن در بینی این پسر پیچیده است این معلم چگونه می تواند از این ۲ جوان ۲ انسان بسازد. علم الهدی ادامه داد: جریان نیروی انتظامی غیرتمند دینی می‌گوید من با مامور می‌خواهم جلوی فسق و فجور داخل اتومیبل‌ها را بگیرم آن وقت آقای مسوول می‌گوید چرا این کار را می‌کنیم، می گویند این کار سرکشی کردن به زندگی مردم است، آیا زندگی مردم وسط پارک ها و وسط خیابان در اتومبیل‌ها است؟
سخنگوی سپاه:مکتب لیبرالیسم فناپذیر است
ایلنا نوشت: سخنگوی سپاه پیرامون تلاش دشمنان در استفاده از فضای مجازی برای دور کردن خانواده‌ها و فرزندان ایرانی از فرهنگ اسلامی گفت: باید با شناخت این ابزار، آنها را در خدمت ترویج و توسعه محتوای فرهنگی- دینی قرار دهیم. سردار رمضان شریف ا اشاره به خاستگاه مکاتب بشری کمونیسم و لیبرالیسم و فرجام و آینده آنها در عرصه‌ی رویارویی با مکتب و گفتمان انقلاب اسلامی گفت: گفتمان این مکاتب مبتنی بر ذهن و برداشت‌های صاحب نظران آنان بوده و در واقع برداشت‌های ذهنی و فناپذیر است، اما وجه تمایز انقلاب اسلامی که توانسته در طول 37 سال همچنان به روند تسخیر اراده‌ها و اذهان به حرکت تأثیرگذار و نافذ خود ادامه داده و محکم بایستد، محتوای مبتنی بر وحی الهی است که سایر مکاتب دنیا فاقد آن بوده و هرگز به آن نخواهند رسید.
صدیقی: رسانه‌ها به جای پرداختن به مسائل سیاسی به
حجاب توجه کنند
خطیب نماز جمعه تهران ضمن تشکر از نیروی انتظامی در برخورد با بدحجابی گفت: در این مدت بدحجابی‌ها کاهش یافته و باید با گناهانی که در جامعه نمود دارند برخورد شود. به گزارش ایلنا صدیقی ضمن تشکر از نیروی انتظامی در برخورد با بدحجابی گفت در این مدت بدحجابی‌ها کاهش یافته و باید با گناهانی که در جامعه نمود دارند برخورد شود و رسانه‌ها به جای پرداختن به مسائل سیاسی به حجاب و حفظ ناموس توجه کنند.
معاون وزیر نفت: با توتال فرانسه در حال مذاکره هستیم
رکن الدین جوادی با اشاره به اینکه شرکت ملی نفت ایران با توتال فرانسه در خصوص پروژه ایران ال ان جی مذاکراتی داشته تاکید کرد: اما هنوز هیچ تصمیمی در این زمینه گرفته نشده است. به گزارش خبرآنلاین معاون وزیر نفت خبر از بازگشایی دفتر شرکت برتیش پترولیوم انگلیس در تهران تا تابستان امسال، داد و افزود: امروز با نماینده شرکت بی پی در تهران مذاکره کرده و شرکت بریتیش پترولیوم (بی پی) علاقه‌مند به سرمایه گذاری در پروژه های نفت و گاز ایران است.
چه کتابهایی از نمایشگاه کتاب جمع آوری شدند
علی فریدونی عضو شورای نظارت و ارزشیابی و ناظر کمیته ناشران بین الملل از جمع آوری شماری کتاب از این بخش که به لحاظ محتوایی با معیارهای نمایشگاه و جمهوری اسلامی همخوانی نداشت خبر داد. این کتاب ها در بخش عربی مروج افراطی گری و تفرقه- قومی و مذهبی و در بخش لاتین دارای تصاویر نامناسب بوده اند.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *