پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان توانایی قطب شدن در بحث انرژی های تجدید پذیررا دارد

شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان توانایی قطب شدن در بحث انرژی های تجدید پذیررا دارد





۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۳:۱۱

شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان توانایی قطب شدن در بحث انرژی های تجدید پذیررا دارد
سکینه خدیش- خبرنگار پیام ما/ بم: کارگروه تحقق تجارب وزارت نیرو دوره های آموزشی جایکا ژاپن از شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان، این نشست با حضور مدیر کل دفتر توسعه انرژی های نو استاندارد و ارتقای بهره وری برق و انرژی وزارت نیرو، معاون مدیر کل دفتر برنامه ریزی کلان برق و انرژی وزارت نیرو، معاون آموزش و بهینه سازی مصرف انرژی سابا، کارشناس دفتر مدیریت مصرف توانیر، مدیر دفتر مدیریت مصرف توزیع برق استان یزد ؛ مدیر دفتر مدیریت مصرف توزیع برق استان لرستان و مدیر عامل شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان به همراه معاونین این شرکت برگزار گردید.
در ابتدای این جلسه مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان به معرفی این شرکت پرداخت و بیان نمود: شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان وظیفه برقرسانی به 16 شهرستان از 23 شهرستان استان کرمان را بر عهده دارد. تعداد مشترکین حدود 500 هزار نفر است. پیک بار 1002 مگاوات و طول شبکه های فشار ضعیف و فشار متوسط بیش از 31 هزار کیلومتر می باشد. وی همچنین افزود: این شرکت از لحاظ مساحت تحت پوشش، ششمین شرکت دربین شرکت های توزیع، به لحاظ تعداد روستاهای برقدار شده مقام دوم بعد از استان سیستان بلوچستان را دارد.
به لحاظ طول شبکه هفتمین شرکت از بین شرکت های توزیع و به لحاظ مصرف چاه های کشاورزی سومین جایگاه را در بین شرکت های توزیع برق دارد. وی همچنین به برنامه استراتژِیک شرکت اشاره نمود و خاطرنشان کرد: در سال 1404 این شرکت از سطح بالای هوشمندی و اتوماسیون برخوردار است، خاموشی هر مشترک 28 دقیقه در سال خواهد بود. با گسترش خدمات جامع الکترونیک، مشترکان و متقاضیان برق شرکت نیازی به مراجعه حضوری نخواهند داشت و مراجعه آنان به صفر درصد می رسد و تلفات شبکه کمتر از 8 درصد خواهد بود. همچنین با توجه به تعهدات شرکت به حفظ محیط زیست، سهم ظرفیت منصوبه انرژی های تجدیدپذیر شرکت، بالاترین سهم در بین شرکتهای توزیع خواهد بود .
معاون مدیر کل دفتر برنامه ریزی کلان برق و انرژی وزارت نیرو نیز ضمن تشکر ازمجموعه فعالیتهای نو و خلاقانه ای که در شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان انجام شده است ، با توجه به توانایی پرسنل این شرکت خواستار آن شد که کارشناسان شرکت توزیع برق جنوب کرمان؛ نظرات و راه کارهای خودرادرزمینه های مختلف از جمله ایجادمنابع درآمد های جدید؛مالیاتها؛وصول مطالبات معوقه و…را به شرکت مادر تخصصی توانیر ارائه نمایند.
توان پور از عملیاتی شدن حسابداری بر مبنای فعالیت خبر داد و گفت: این بحث از شرکت های برق منطقه ای آغاز شد و اخیرا شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به عنوان پایلوت برای اجرای این طرح انتخاب شده و بر همین اساس به زودی این فعالیت در کل شرکت های توزیع رواج می یابد. توان پور با تاکید به اهمیت انرژی های تجدیدپذیر، افزود: شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان فعالیت-های بسیار خوبی در زمینه انرژی های نو انجام داده است و روند رو به رشدی را در این مسیر داشته است به طوری که توانایی قطب شدن را در سطح کشور دارد.
وی در همین راستا افزود: شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان توانایی این را دارد که در زمینه خاصی از انرژی های تجدید پذیر فعالیت و حتی به صورت طرح پایلوت انتخاب شود.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *