پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | اخبار آبفا

اخبار آبفا





۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۲:۵۷

شست و شوی 465 هزار مترمکعب از مخازن ذخیره آب استان کرمان
طی سال گذشته 465 هزار مترمکعب از مخازن ذخیره آب استان کرمان شستشو شد. محمد طاهری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: بمنظور حفظ و ارتقاء کیفیت آب شرب و خدمات رسانی بهینه به شهروندان سراسر استان، سالانه برنامه های شستشوی مخازن و شبکه های توزیع آب استان در دستور کار قرار دارد و با توجه به برنامه ریزیهای به عمل آمده مورد شستشو قرار می گیرد.
وی در رابطه با تعهدات سالانه این شرکت در خصوص شستشوی مخازن اظهار کرد: شستشوی مخازن بر اساس برنامه زمان بندی شده و طبق الزامات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مبنی بر توزیع آب شرب سالم و بهداشتی مطابق با استانداردهای جهانی بهداشت آب صورت گرفته و تمامی مراحل شستشو تحت نظارت دفتر کنترل کیفی و بهداشت آب و فاضلاب استان انجام می شود.
طاهری در ادامه بیان داشت: در همین راستا طی سال گذشته 465 هزار مترمکعب مخزن ذخیره آب، 340 کیلومتر شبکه آبرسانی و 185 کیلومتر خط انتقال در سراسر استان شستشو شد که نشانگر عملکرد مطلوب شرکت آب و فاضلاب این در خصوص است. مدیرعامل آبفا کرمان در پایان افزود: عملیات شستشوی مخازن آب سالی یک بار در حوزه آبرسانی و کنترل کیفیت و بهداشت آب یکی از مهمترین اقدامات این شرکت می باشد.

کاهش 10 درصدی حوادث شبکه آبرسانی و انشعابات در زرند
حوادث شبکه آبرسانی و انشعابات در شهرستان زرند در سال 94 نسبت به سال قبل از آن ، بیش از 10 درصد کاهش یافت. یدالله امیری زاده مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زرند گفت: طی سال گذشته 2182 فقره حوادث شبکه آبرسانی و انشعابات شامل حوادث اصلی شبکه (275 فقره)، حوادث فرعی شبکه (853 فقره) و حوادث انشعابات (1054 فقره) در این شهرستان برطرف شد.
وی افزود: این حوادث در شهرهای خانوک (342)، ریحانشهر (314) ، زرند (866)، یزدان شهر (362) ،کوهبنان (248) و کیانشهر (50) فقره توسط واحد اتفاقات رفع گردید. امیری زاده در ادامه بیان داشت: این تعداد حوادث در مقایسه با آمار سال 93 بیش از 10 درصد کاهش دارد.
مدیر امور آبفا زرند همچنین از رفع 5 فقره حوادث خطوط انتقال در شهرهای ریحانشهر و یزدان شهر طی سال 94 خبر داد.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *