پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | موفقیت‌های اقتصادی استاندار پورشه سوار

موفقیت‌های اقتصادی استاندار پورشه سوار





۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۹:۱۹

موفقیت‌های اقتصادی استاندار پورشه سوار

به گزارش اقتصادنیوز، علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان پیش از این یکی از فعالان اقتصادی از بخش خصوصی بوده است که به گفته سید حمید حسینی عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران، با پورشه شخصی خود تردد می‌کند. وی حتی در روز معارفه خود با راننده شخصی و ماشین پورشه خودش در محل استانداری حضور یافته‌است.
حمید حسینی در آخرین روزنوشت خود درباره وی نوشته است:
«دولت آقای روحانی برای اولین بار یک استاندار از بدنه بخش خصوصی برای استان کرمان انتخاب کرد که این استاندارد در روز معارفه با راننده شخصی و ماشین پورشه خود در محل استانداری حضور یافت . وی با توجه به نگاه اقتصادی که به مسایل داشت توانسته اختلافات سیاسی را در استان مدیریت کند و گام های بلندی جهت توسعه و رونق اقتصادی استان کرمان بر دارد. ایشان برای تصمیم گیری درباره مسایل، یک مثلت اقتصادی در هر شهرستان تعریف کرده که خودش به اتفاق فرماندار و امام جمعه اعضاء آن هستند و درباره پروژه های هر شهر تصمیم‌گیری می‌کنند. وی با این الگو موفق شده حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان پروژه فقط در رفسنجان تعریف و اجرایی کند. اکنون چینی ها در حال احداث یک کارخانه فرومنگنر با سرمایه ۱۷۰ میلیون دلار و یک نیروگاه ۶۰ مگاواتی برق هستند. پروژه های زیادی از جمله یک واحد حلال با ظرفیت مناسب توسط بخش خصوصی در حال احداث است. امیدوارم مدل فوق و استفاده از مدیران با تجربه بخش خصوصی در برنامه دولت قرار گیرد.»
علیرضا رزم حسینی متولد شهر کرمان و فارغ التحصیل مدیریت اقتصاد از دانشگاه شهید باهنر کرمان است. وی طی سالهای ابتدایی انقلاب و در طول دفاع مقدس حضور بسیار پررنگ در این عرصه به خصوص در کنار سردار حاج قاسم سلیمانی داشته است و پس از دفاع مقدس نیز اقدام به پایه گذاری بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس کرده است.
وی همچنین مشاور اقتصادی بنیاد مستضعفان بوده و پس از آن نیز در بخش خصوصی به فعالیتهای اقتصادی مشغول بوده است و نکته قابل توجه اینکه وی از نخبه های اقتصادی کشور محسوب می شود و در اکثر شرکتهایی که حضور داشته است بسیار موفق حاضر شده است.
رزم حسینی یکی از نیرویهای ولایتمدار و انقلابی و همچنین از فعالان و نخبه های اقتصادی کشور و از حامیان دولت تدبیر و امید است و مورد موافق گروههای مختلف سیاسی نیز محسوب می شود و در زمینه مدیریت تخصص دارد.
بخشی از فعالیتهای وی در بخش خصوصی نیز اینگونه است؛ عضویت در هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه استان کرمان، مدیر عاملی و ریاست هیأت مدیره مجتمع صنعتی کرمان، مدیر عاملی شرکت ماشین آلات راهسازی کرمان، مشاور بازرگانی بنیاد مستضعفان و جانبازان، ریاست هیأت مدیره شرکت صنایع فلزی آلیاژکاران دوهزار، مدیر عاملی شرکت تکنوپروم (ویرجین ایلند)، مدیر عاملی شرکت تکنوپروم جنرال تریدینگ، مدیر عاملی شرکت ماشین آلات راهسازی کاترپیلار، نایب رئیسی انجمن تولید کنندگان و وارد کنندگان ماشین آلات ساختمانی و معدنی کشور و ریاست مجمع شرکت آستانه ریل جهت انجام پروژه‌های ریلی در مناطق مختلف کشور.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

،





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *