سایت خبری پیام ما آنلاین | خبر

خبر





۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۵:۵۳

عملیات اجرایی یک طرح رفاهی آموزشی در جیرفت آغاز شد
عملیات اجرایی ساختمان شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان شهرستان جیرفت با امکانات مجهز آغاز شد.
رییس آموزش و پرورش شهرستان جیرفت روز دوشنبه در حاشیه این آیین در جمع خبرنگاران گفت: این طرح عمرانی در دو فاز اجرا می شود که عملیات اجرایی فاز نخست آن با 800 متر مربع و اعتبار پنج میلیارد ریال امروز آغاز شد و در مدت شش ماه به اتمام می رسد.
احمد اسکندری بیان کرد: فاز دوم این طرح در طبقه دوم اجرا می شود که در مجموع برای تکمیل هر دو فاز 11 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.وی گفت: این شرکت تعاونی مجهز به سردخانه نگهداری مواد غذایی و انبار است که برای ارایه خدمات رفاهی به قشر فرهنگی احداث می شود. وی افزود: یکی از برنامه های در دست اقدام اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت توسعه خدمات رفاهی برای فرهنگیان است.

50 هزار قطعه بچه ماهی در استخرهای جیرفت رهاسازی شد
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جیرفت گفت: 50 هزار قطعه بچه ماهی در استخرهای ذخیره آب شهرستان رهاسازی شد.50 هزار قطعه بچه ماهی در استخرهای جیرفت رهاسازی شد علی سالاری افزود: با توجه به منابع آبی و قرار گرفتن این شهرستان در منطقه کم آب، ایجاب می کند از این منابع نهایت بهره وری را داشته باشیم. وی گفت: حدود 40 هکتار استخر پرورش ماهی در شهرستان جیرفت وجود دارد که عملکرد در هر هکتار چهار و نیم تن ماهی است. وی اظهار کرد: علاوه بر این 10 واحد مزرعه پرورش ماهی و یکهزار استخر دو منطوره ذخیره آب وجود دارد که ظرفیت بسیار بالایی برای پرورش ماهی در شهرستان ایجاد کرده است. مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جیرفت افزود: توسعه پروش ماهی علاوه بر اینکه بهره وری از منابع آب را افزایش می دهد نقش موثری در بهبود اقتصاد خانواده ها دارد. وی تاکید کرد: باید برای فرهنگ سازی پرورش ماهی تلاش شود زیرا پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب موجب غنی شدن آب کشاورزی می شود و این مساله در کاهش استفاده از کودهای شیمایی موثر است.

60 دستگاه و 15 فرمانداری در کرمان مشاور جوان دارند
رییس شورای مشاوران جوان استاندار کرمان گفت: از آذرماه سال گذشته همزمان با تاکید استاندار برای تشکیل شورای مشاوران جوان تاکنون 60 دستگاه و 15 فرماندار، مشاور جوان خود را معرفی کرده اند.
60 دستگاه و 15 فرمانداری در کرمان مشاور جوان دارند
به گزارش ایرنا حسین صفریان در همایش گرامیداشت مقام جوان با حضور مرتضی میرباقری قائم مقام وزیر کشور در امور فرهنگی و اجتماعی و استاندار کرمان در استانداری افزود: تبیین نقش و جایگاه جوانان در دستگاه ها از اولویت های اصلی ماست.وی با اشاره به اینکه در این شورا هشت کمیته را تشکیل دادیم گفت: در انتخاب جوانان کاری به گرایش های سیاسی آنها نداشتیم و فقط تخصص آنها مد نظر بود.
رییس شورای مشاوران جوان استاندار کرمان اظهار کرد: همچنین تکمیل بانک اطلاعاتی از جوانان فعال استان مورد تاکید استاندار کرمان است.
وی با بیان اینکه به دنبال اجرای طرح جایگزین پروری هستیم گفت: حلقه مفقوده بین کار و تخصص جوانان و انتصاب مدیرانی خارج از جوانان وجود دارد که آن عدم اعتماد به جوانان است.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *