پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۸:۴۶

برای صفحه سلامت مان قصد داریم یک ستونی تحت عنوان کلینیک زیبایی و سلامت راه اندازی کنیم که در این ستون پاسخ سوالات پزشکی خوانندگان مان رو در زمینه های مختلف بدیم.همچنین توصیه های مهم سلامتی رو از زبان خود پزشکان داشته باشیم.
به همین منظور با وقت قبلی به دیدار دکتر عباس صفا که از روزنامه نگاران با سابقه استان نیز هستند رفتیم تا برای راه اندازی صفحه ی سلامت با وی مشاوره کنیم و به نتایج خیلی خوبی رسیدیم که به مرور در پیام ما شاهد آن خواهید بود.
ضمنا این شماره بنا به درخواست پیام ما دکتر عباس صفا 3 محصول را به ما معرفی کرد که برای گام اول این محصولات را به همشهریان مان معرفی کنیم.
لطفا سئوالات خود را در رابطه با تمام رشته های تخصصی پزشکی را به شماره 10009353412500پیامک کنید تا از طریق دکتر صفا با پزشکان متخصص حاذق شهرمان در میان گذاشته و پاسخ را در همین ستون چاپ کنیم.
http://drsafa.org

تینت
بیرون رفتن در روز های گرم و آفتابی تابستان با آفتاب سوختگی همراه است ومیدانید که آفتاب سوختگی سبب ابتلا به سرطان پوست ،پیری زودرس است. ولی نگران نباشید ،با استفاده از کرم های ضد آفتاب بر روی صورت و ناحیه هایی از بدن که در معرض نور آفتاب قرار می گیرد ،این خطرات را دفع کنید .ضدآفتاب سنس،ضد افتابی وسیع الطیف است با حداکثر عیار حفاظتی SPF 50.این ضد افتاب رنگی با پوشانندگی خوب مشابه کرم پودر است.این ضدآفتاب پوست حساس صورت و گردن را در برابر پیری زودرس ناشی از اشعه های مضر خورشید حفاظت می کند. سان سنس فاقد چربی(oil-free)،غیر کومدون زا و فاقد عطراست. سان سنس تینت با پوشانندگی مناسب می تواند به عنوان کرم پودر روزانه مورد استفاده قرار گیرد.سان سنس مناسب پوست های مختلط،چرب و جوش دار است.لازم به ذکر است سان سنس دارای 2ساعت دوام در برابر اب و تعریق می باشد.ویتامین Eبه کار گرفته شده در ترکیبات این کرم با پیری زودرس پوست شما مقابله می کند.
روش مصرف: در طول روز هر2 ساعت تکرار شود.

«کیو وی» مرطوب کننده اینتن سیو
اولین اسلحه دفاعی ما در برابر خشکی پوست استفاده از مواد مرطوب کننده است. این مواد مانع از دست رفتن رطوبت پوست شده و بعضا» خود ، آب را به پوست اضافه می کنند. اینتن سیو مرطوب کننده ،التیام بخش برای پوست بسیار خشک، حساس است وحتی پوست بسیار خشک و حساس با استفاده از کرم اینتن سیو احساس نرمی و لطافت می کند.این بالم فوق العاده نرم کننده به آبرسانی دوباره پوست کمک می کند.فرمول بدون آب کرم QV اینتن سیو مانع از خارش پوست ملتهب و ترک دار می شود .این مرطوب کننده مناسب برای اگزما، پوست خشک ، حساس و خارش دار است.از مزایای دیگر اینتن سیو میتوان به فرمول بدون حساسیت ، فاقد عطر ، رنگ و لانونین مناسب حتی برای پوست حساس اشاره کرد.مرطوب کننده اینتن سیو خواص محافظتی طبیعی پوست را حفظ می کند .
روش مصرف :مقدار زیادی از کرم اینتنسیو را روی صورت و بدن به ملایمت ماساژ دهید. بعد از حمام یا دوش گرفتن استفاده شود.

کرم دور چشم ایلوسنت
کرم دور چشم ایلو سنت، کرم خوشایندی است که برای بهبود خطوط دور چشم ارائه شده است .این کرم ضد چروک بسیار قوی است و همچنین مرطوب کننده و برطرف کننده تیرگی زیر چشم می باشد.در این کرم ازترکیب رطوبت رسان با 4% AHA و مخلوط ویژه ای از ویتامین های E,B3,C استفاده شده است که به رفع خطوط و چروک هاکمک می کند و تیرگی زیر چشم را کاهش می دهد. از مزایای دیگر این کرم میتوان به فاقد عطر بودن این محصول اشاره کرد که این کرم را گزینه فوق العاده و ملایمی برای استفاده دور چشم تبدیل می کند .این محصول برای هر نوع پوستی مناسب است.کرم دور چشم ایلوسنت قابل استفاده با لنزهای تماسی است.قابل ذکر است که کرم دور چشم ایلوسنت تایید شده توسط متخصصین چشم می باشد.
روش مصرف: صبح و شب لایه نازکی از کرم دور چشم اسلوسنت را به آرامی اطراف چشم استفاده نمایید.
احتیاط: در شروع مصرف،احساس سوزش چشم طبیعی می باشد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

۲۲ استان کشور تا پایان هفته بارش برف و باران سنگین را تجربه می‌کنند

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

گزارش «پیام ما» از نشست بررسی کاربرد فناوری‌های نوین در صنایع خلاق

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

مسافران قطار مرگ

گروهی از زنان مکزیک جان خود را برای رساندن غذا به مهاجران به خطر می‌اندازند

مسافران قطار مرگ

چتر سیاه بر آسمان اهواز

دود نیشکرهای سوخته هوای خوزستان را آلوده کرد

چتر سیاه بر آسمان اهواز

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

کشمکش‌ بین ارگان‌های دولتی و تولیدکنندگان کمبود شیرخشک را تشدید کرد

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

موضع‌گیری دوگانه  دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

وزیر نیرو و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با معاون رئیس‌الوزرای طالبان دیدار کردند

موضع‌گیری دوگانه دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

میراث «غزه» زیر بمباران

فعالان جهانی هشدار می‌دهند

میراث «غزه» زیر بمباران

فصل انارچینی

پیگیری برای ثبت یک میراث ناملموس ادامه دارد

فصل انارچینی

توزیع قطره‌چکانی دارو‌های بیماران SMA

بیماران «آتروفی عضلانی نخاعی» معطل پاس‌کاری وزارت بهداشت برای تدوین پروتکل‌های توزیع دارو هستند

توزیع قطره‌چکانی دارو‌های بیماران SMA

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *