مدیرعامل شرکت ملی مس: وضعیت پروژه‌های توسعه‌ای مجتمع مس شهربابک مطلوب است

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در جریان بازدید از مجتمع مس شهربابک، روند اجرای پروژه‌های توسعه‌ای این مجتمع را مثبت و امیدوارکننده توصیف کرد.





مدیرعامل شرکت ملی مس: وضعیت پروژه‌های توسعه‌ای مجتمع مس شهربابک مطلوب است

۱۹ شهریور ۱۴۰۴، ۲۱:۲۶

دکتر سیدمصطفی فیض، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، سه‌شنبه ۱۸ شهریورماه در بازدید از مجتمع مس شهربابک و جلسه تولید این مجتمع، وضعیت پروژه‌های توسعه‌ای را مطلوب ارزیابی کرد و توسعه را رمز حیات شرکت ملی مس دانست.

جلسه تولید مجتمع مس شهربابک با حضور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، مدیران ستادی و مدیران مجتمع برگزار شد.

دکتر فیض در این نشست ضمن تأکید بر اهمیت توسعه در پیشبرد اهداف شرکت ملی مس، اظهار داشت: رکن اصلی و رمز حیات این شرکت «توسعه» است و مجتمع‌ها باید با تغییر نگرش و رویه و بر اساس داده‌های قابل اتکاء، امور مختلف را برنامه‌ریزی و اجرا کنند.

وی همچنین در جریان سفر خود به استان کرمان از پروژه‌های مهم توسعه‌ای مجتمع شهربابک شامل پروژه کارخانه آهک، پروژه کارخانه فلوتاسیون و نیروگاه ۱۸۳ مگاواتی خاتون‌آباد بازدید کرد و روند پیشرفت آن‌ها را مثبت ارزیابی نمود.

در ادامه جلسه، حسین محمودی میمند، مدیر مجتمع مس شهربابک، با اشاره به عملکرد اخیر این مجموعه گفت: در ماه گذشته با تلاش پرسنل، دو رکورد جدید در استخراج سنگ معدن ثبت شد. همچنین استخراج مجتمع ۶ درصد افزایش یافته و مصرف کنسانتره کارخانه ذوب خاتون‌آباد نیز با رشد ۴ درصدی همراه بوده است.

محمودی افزود: این دستاوردها نشان‌دهنده توانمندی پرسنل و پشتیبانی مدیریت در مسیر تحقق اهداف توسعه‌ای مجتمع است.

منبع : روابط عمومی شرکت ملی مس

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *