پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | بازدید ۲۴ هزار نفر از موزه‌های استان اردبیل در ایام نوروز

استاندار اردبیل خبر داد

بازدید ۲۴ هزار نفر از موزه‌های استان اردبیل در ایام نوروز





بازدید ۲۴ هزار نفر از موزه‌های استان اردبیل در ایام نوروز

۲۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۵۴

استاندار اردبیل از بازدید حدود 24 هزار نفر در ایام نوروز از موزه‌های این استان خبر داد.

به گزارش «پیام ما» به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، «سید حامد عاملی» گفت: در ایام عید نوروز شاهد ورود بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار گردشگر به استان اردبیل بودیم که در این مدت بیش از ۲۳۶ هزار اقامت رسمی در مراکز اقامتی استان به ثبت رسیده و حدود ۲۴ هزار نفر از موزه‌های استان بازدید داشته‌اند.

استاندار اردبیل افزود: ستاد خدمات سفر استان اردبیل پیش از آغاز سفرهای نوروزی با تشکیل جلسات متعدد اقدامات لازم را برای ایام پیک سفرها انجام داده بود و با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود استان اردبیل در موج سوم سفرها و همزمان با تعطیلات عید فطر شاهد حضور گردشگران بیشتری باشد، این ستاد فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

او تاکید کرد: ۳۰ دستگاه خدمات‌رسان از ابتدای تشکیل ستاد خدمات سفر استان اردبیل در حوزه سفرهای نوروزی فعالیت خود را آغاز کردند و فعالیت بیش از ۳۰۰ نفر در روزهای تعطیل در قالب ستاد خدمات سفر و انجام تمهیدات لازم شرایط مناسبی را برای مسافران نوروزی فراهم کرده بود.  

به گفته عاملی، استان اردبیل در یک سال گذشته در حوزه گردشگری عملکرد قابل توجهی داشته و کسب رتبه اول کشور در بازاریابی خارجی نشان‌دهنده توسعه صنعت گردشگری در استان است.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

،





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *