پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | معرفی تورهای خارجی ارزان

معرفی تورهای خارجی ارزان





معرفی تورهای خارجی ارزان

۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۵۰

در دنیای امروز، بسیاری از افراد آرزوی سفر به خارج از کشور را دارند، اما هزینه‌های سفر ممکن است آنها را از برنامه‌ریزی سفر خارجی منصرف کند. برای رفع این مشکل، قصد داریم از طریق این مقاله، تورهای خارجی ارزان را به شما معرفی کنیم. کشورهای مختلفی در همسایگی کشورمان قرار دارند که هزینه سفر به آنها بسیار مقرون‌به‌صرفه است. اگر برای تعطیلات به دنبال برنامه‌ریزی یک سفر خارجی ارزان هستید، حتماً این راهنما را مطالعه کنید.

۱. سفر به وان

شهر زیبای وان در نزدیکی مرز ایران و ترکیه گزینه جذابی برای یک تور خارجی مقرون‌به‌صرفه است. وان اغلب از طریق سفرهای زمینی قابل دسترسی است و به همین دلیل مقصد خارجی ارزانی محسوب میشود. از بازارهای این شهر می‌توانید کالاهای مختلفی از لباس و لوازم آرایشی گرفته تا غذا و سوغاتی تهیه کنید. مناظر جذاب متعددی در وان وجود دارد. با رزرو تورهای وان که اغلب از تهران آغاز می‌شوند، می‌توانید طیف وسیعی از جاذبه‌ها از جمله قلعه چاوش تپه، مسجد جامع، قلعه خوشاپ، صومعه واراگاوانک، مسجد کایا چلبی، موزه‌ها، قلعه‌ها، آبشارها، دریاچه وان، جزیره اختمار و خانه مشهور گربه‌های وان را تماشا کنید.

 

۲. سفر به استانبول

یکی از مهم‌ترین مقاصد برای آغاز یک سفر خارجی اقتصادی، استانبول است. استانبول، به دلیل ارائه قیمت‌های نسبتا مناسب خود به‌عنوان یک گزینه جذاب شناخته می‌شود. میدان تقسیم، واقع در منطقه بی‌اوغلو، به‌عنوان یک مرکز مهم در استانبول شناخته می‌شود که مملو از رستوران‌ها، هتل‌ها، و مکان‌های تفریحی شلوغ و پررفت‌وآمد مانند خیابان استقلال است. بازارها و پاساژهای استانبول اغلب در فصول خاصی دارای تخفیف‌های جذاب هستند و خیابان استقلال گنجینه‌ای از مغازه‌ها و فروشگاه‌های برند است که می‌توانید کالای مناسب را برای خود پیدا کنید.

این شهر همچنین دارای موزه‌ها، مساجد و مکان‌های تاریخی مختلفی است. به دلیل تقاضای بالای خرید بلیط استانبول، اگر به این شهر سفر کردید، توصیه می‌کنیم حتما بلیط هواپیما استانبول به تهران برای برگشت از سفر را زودتر رزرو کنید.

 

۳. سفر به دبی

دبی شهری مجلل و مدرن است که قیمت تورهای آن به طور کلی معقول است، اگرچه هزینه‌های دیگری مانند سرگرمی، حمل‌ونقل، خرید و غذاخوری ممکن است نسبتاً بالاتر باشد. سفر به دبی در ماه‌های گرم سال می تواند بسیار ارزان تمام شود. کاهش ترافیک گردشگران در این فصول گرم منجر به کاهش نسبی قیمت‌ها می‌شود. کاوش در مراکز خرید سرپوشیده و پاساژها در طول روز و به‌دنبال آن پیاده‌روی‌ در امتداد خیابان‌ها یا سواحل در شب، می‌تواند تجربه لذت بخشی از سفر به دبی را ارائه دهد و در عین حال هزینه‌ها را کنترل کند.

۴. سفر به آنتالیا

یکی دیگر از تورهای خارجی ارزان، تور آنتالیا است. آنتالیا یک شهر ساحلی خوش‌منظره است که بسیاری از افراد به دلیل بهار و تابستان جذابش، آن را دوست دارند. تنوع هتل‌های آنتالیا با امکانات رفاهی متنوع نوید یک تجربه سفر به‌یادماندنی را می‌دهد. آب‌وهوای مدیترانه‌ای آنتالیا در تمام فصول دلپذیر است و دمای تابستان برای علاقه‌مندان به فعالیت‌های ساحلی ایده‌آل است. بهار و پاییزآنتالیا آب‌و‌هوای دلپذیری برای ورزش‌های آبی دارد، اگرچه زمستان ممکن است برای فعالیت‌های آبی مناسب نباشد.

 

۵. سفر به تایلند

جزایر مسحورکننده و جاذبه‌های استوایی تایلند، بسیاری از افراد را جذب تور تایلند می‌کند، اگرچه ممکن است به دلیل قیمت نسبتاً بالاتر در بین ارزان‌ترین تورهای خارجی قرار نگیرد. با این حال، جاذبه‌های این کشور و زیبایی جزایر آن با همتایان اروپایی رقابت می‌کند و آن را به یک انتخاب نسبتاً مقرون‌به‌صرفه در میان تورهای خارجی تبدیل می‌کند. جزایر تایلند، بازدیدکنندگانی را از سراسر جهان جذب می‌کنند. مقاصد محبوب در تایلند عبارتند از جزایر جیمز باند، فی فی، سیمیلان، لانتا، کوه بن، خای، مرجان و راچا که در نزدیکی پوکت واقع شده‌اند.

 

۶. سفر به باکو

سفر به باکو، پایتخت جذاب آذربایجان، یکی از بهترین تورهای خارجی اقتصادی در دسترس است. باکو یک شهر مدرن و در عین حال سنتی است که به مسافران تجربه‌ای منحصربه‌فرد از گردشگری ارائه می‌دهد. این تور مقرون‌به‌صرفه به ویژه در فصل تابستان بسیار پرطرفدار است. هنگامی که در باکو هستید، حتماً از مکان‌های دیدنی برجسته مانند میدان فانتین، بلوار ساحلی، خیابان نظامی گنجوی، کاخ شیروان شاهی، قلعه دختر و منطقه تاریخی ایچری شهر دیدن کنید.

 

۷. سفر به گرجستان

یکی دیگر از مقاصد خارجی که می‌توانید بلیط ارزان هواپیما آن را به‌‌راحتی پیدا کنید، گرجستان است. گرجستان، سرزمینی غنی از جاذبه‌های تاریخی و شگفتی‌های معماری و فرهنگی است که به‌عنوان یک انتخاب برتر در میان تورهای ارزان خارجی معرفی می‌شود. یکی از مزایای سفر به گرجستان این است که شما نیاز به تهیه ویزا برای سفر به این کشور ندارید. گرجستان یک مقصد محبوب است که هزینه‌های آن نسبتاً معقول است.

 

۸. سفر به مالزی

مالزی یک کشور جذاب است که نماد فرهنگ و طبیعت در قلب آسیای شرقی است. البته باید بگوییم که تور مالزی چندان ارزان نیست اما به نسبت سایر تورهای اروپایی و آسیایی، تور نسبتا ارزانی است، بنابراین برای سفر به مالزی باید کمی بیشتر خرج کنید. مالزی به‌خاطر مناظر جذاب، آب‌وهوای معتدل و میراث تاریخی غنی خود شناخته شده است. جمعیت متنوع این کشور، متشکل از جوامع هندی، چینی و مالایی است.

 

۹. سفر به ارمنستان

علاقمندان به سفرهای خارجی ارزان علاوه بر بررسی قیمت تور استانبول به‌دنبال تورهای ارمنستان نیز هستند. ارمنستان، کشوری مملو از جاذبه‌های تفریحی، مذهبی و طبیعی است. بازدیدکنندگان با رزرو تور ارمنستان، سفری لذت‌بخش و در عین حال مقرون‌به‌صرفه را تجربه خواهند کرد. نزدیکی ارمنستان به ایران، یکی دیگر از مزایای مهم سفر به این کشور است. جاذبه‌های متنوعی در تور ارمنستان وجود دارند، از پارک ملی زیبای دیلیجان و باغ وحش جذاب ایروان گرفته تا پل تاریخی شیطان و پارک انگلیسی. کاوش در میراث فرهنگی و زیبایی‌های دیدنی این مقصد مسحورکننده را از دست ندهید.

کلام آخر

در شرایط اقتصادی کنونی، بسیاری از علاقمندان به سفرهای خارجی، ترجیح می‌دهند به تورهای خارجی ارزان بروند. تورهای ارزانی برای سفر به برخی از کشور‌های همسایه ایران ارائه می‌شود. در این مقاله شما را با بهترین تورهای خارجی مقرون‌به‌صرفه آشنا کردیم و چندین مقصد ارزان را همراه جاذبه‌هایشان معرفی کردیم. کشورهایی مانند ارمنستان، امارات، گرجستان، ترکیه و آذربایجان، بهترین مقاصد سفرهای خارجی ارزان هستند. امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *