پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | محمدرضا عارف: عذرخواهی مرتضوی دیرهنگام بود

محمدرضا عارف: عذرخواهی مرتضوی دیرهنگام بود





۴ مهر ۱۳۹۵، ۰:۵۲

محمدرضا عارف:
عذرخواهی مرتضوی دیرهنگام بود

به گزارش ایلنا محمدرضا عارف، رئیس فراکسیون امید در حاشیه مراسم آغاز سال تحصیلی در مدرسه شهید کدخدایی منطقه ۱۱ تهران ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید تحصیلی به دانش‌آموزان، معلمان و جامعه فرهنگیان کشور در پاسخ به سوالی در درباره نامه عذرخواهی سعید مرتضوی نسبت به حوادث ناگوار کهریزک در سال ۸۸ گفت: اصولا پوزش‌خواهی یک بحث اخلاقی است که ریشه در فرهنگ اسلامی ما دارد در عین حال پوزش‌خواهی و عذرخواهی هیچ فردی دادگاه را برای ادامه رسیدگی به پرونده منع نمی‌کند. عارف تصریح کرد: در صورتی که خطایی در کهریزک انجام شده، باید تنبیه‌های لازم صورت گیرد و این عذرخواهی بسیار دیرهنگام بود اما ما از آن استقبال می‌کنیم و امیدواریم برای موارد دیگر الگو باشد.
نماینده مردم تهران در پاسخ به این سوال که آیا عذرخواهی مرتضوی تاثیری در تغییر دیگر احکام صادره برای محکومان حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ خواهد داشت یا خیر؟ گفت: قطعا دادگاه باید تصمیم آخر را بگیرد و حرف آخر را بزند چرا که ما قاضی نیستیم با این حال عذرخواهی ایشان نزد افکار عمومی اقدامی با ارزش بود.
عارف در پاسخ به سوال دیگری در باره آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در تعطیلات سه هفته‌ای مجلس گفت: در این مدت پیگیری‌هایی انجام شده و دوستان مباحثی را مطرح کردند و امیدواریم با فعالیت مجدد مجلس پیگیری‌ها انجام شود.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *