پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۲:۴۴

صعود مشترک گروه های کوهنوردی در بم
سکینه خدیش/پیام ما: صعود مشترک گروه های کوهنوردی(فراز-افق-آریاز بم) در روز جمعه تاریخ 10/2 ساعت ۸صبح از روستای گل انداز به سمت گوروئىه رخ داد. در این صعود که با همکاری عزیزالله دریجانی دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای گوروییه اتفاق افتاد کوهنوردان مسافتی تقریب به ۱۳۱۹۶متر را کوهپیمایی کردند. در اخر از کوهنوردان طی مراسمی با دادن لوح هایی توسط دهیاری گوروئىه تقدیر و تشکر بعمل امد و به هفت نفر از منتخبین سه تیم کوهنوردی کارت هدیه به پاس زحماتشان تقدیم انها شد.

کلنگ زنی بزرگترین طرح انتقال آب شرب استان در شهربابک
عملیات اجرایی لوله گذاری فاز اول آبرسانی به شهرهای جوزم، دهج و دهستان خبر به عنوان یکی از بزرگترین طرح های انتقال آب شرب استان کرمان، در شهربابک کلنگ زنی شد . عملیات لوله گذاری فاز اول آبرسانی به شهرهای جوزم، دهج و دهستان خبر با حضور فرماندار، امام جمعه ، نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی، مدیر امور آّبفا شهربابک و معاون فنی طرح های عمرانی اداره کل آب و فاضلاب استان کرمان در شهربابک کلنگ زنی شد. سلطانی معاون فنی طرح های عمرانی شرکت آب و فاضلاب استان کرمان در حاشیه این مراسم گفت: برای اجرای این طرح ۸۰ کیلومتر خط انتقال آب ، ۷ کیلومتر خطوط جمع آوری ، حفر سه حلقه چاه ، ۱۷ هزار متر مکعب مخازن تعادلی و ۵ باب ایستگاه پمپاژ احداث خواهد شد. وی افزود: برآورد اولیه برای اجرای این طرح حدود ۳۴ میلیارد تومان می باشد که در سالهای ۹۴ ، ۹۵ و ۹۶ از محل اعتبارات استانی و اعتبارات داخلی شرکت آب و فاضلاب استان تامین اعتبار خواهد شد. سلطانی تصریح کرد: با اجرای این طرح ۸۰ لیتر آب در ثانیه به این مناطق انتقال پیدا کرده و قادر است جمعیت ۳۰ هزار نفری را تأمین آب کند.

طرح انتقال آب به شهر خورسند کلنگ زنی شد
طرح انتقال آب به شهر خورسند به طول ۱۲ کیلومتر از مخازن آب شهربابک بوده که شامل ۱۲ کیلومتر لوله گذاری ، حفر سه حلقه چاه و احداث یک مخزن تعادلی می باشد و اعتبار ۱۲ میلیارد تومانی آن از محل اعتبارات استانی و ماده ۱۸۰ در نظر گرفته شده است.

تعویض نزدیک 20 هزار دستگاه کنتور خراب در استان تعویض شد
طی سال گذشته 19989 دستگاه کنتور خراب در استان کرمان تعویض شد. محمد طاهری مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت:به منظور استاندارد سازی انشعابات مشترکین در شهرهای استان ، طی سال گذشته 19989 دستگاه کنتور خراب در شهرستان های بافت (557)، بردسیر (602)، بم (1960) ،جیرفت (1023)، راور (298)، رفسنجان (1850)، زرند (761)، سیرجان (3490)، شهربابک (854)، عنبرآباد (420)، کرمان (6722) و کهنوج (1452) دستگاه تعویض شد که در مقایسه با میزان تعویض کنتور خراب در سال 93 ،بیش از 19 درصد رشد دارد. وی افزود: تعویض کنتورهای خراب علاوه بر اینکه از پرت بیش از اندازه آب و اثرات منفی آن بر تأسیسات آب رسانی جلوگیری می کند، شرایط لازم جهت کنترل مصرف و خدمات رسانی شایسته تر به مشترکین و شهروندان را نیز فراهم می نماید.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

، ،





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *