پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | مطبوعات در آگاه سازی مردم از مسایل اقتصادی باید بیش از پیش فعال باشند

مطبوعات در آگاه سازی مردم از مسایل اقتصادی باید بیش از پیش فعال باشند





۲۲ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۵۹

مطبوعات در آگاه سازی مردم از مسایل اقتصادی باید بیش از پیش فعال باشند
مدیر اجرایی دفتر نمایندگی اتاق کرمان در رفسنجان در بازدید از نمایشگاه مطبوعات و کتاب این شهرستان بر آگاه سازی اقتصادی بیش از پیش اقشار مختلف مردم توسط مطبوعات تاکید کرد. به گزارش دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی کرمان در رفسنجان ، مدیر اجرایی این دفتر در بازدید از نمایشگاه مطبوعات و کتاب شهرستان رفسنجان در صحبت با تعدادی از نمایندگان مطبوعات حاضر در این نمایشگاه بر آگاه سازی اقتصادی و ایجاد فرهنگ اقتصادی در بین اقشار مختلف مردم تاکید کرد. عباس عسجدی گفت : بخش خصوصی و جامعه کارآفرینان و بازرگانان از تلاش های مطبوعات در اطلاع رسانی مباحث اقتصادی خصوصا در سال های اخیر تشکر می کند و قدردان این زحمات است و بر این اعتقاد است که در شرایط جدید اقتصادی کشور لازم است مطبوعات به عنوان یکی از متولیان اصلی فرهنگ سازی در جامعه در راستای انجام رسالت خود مبنی بر فرهنگ سازی و اطلاع رسانی دقیق و به موقع ، سطح آگاهی های مخاطبان خود را ارتقا دهند. وی افزود : رسانه ها می توانند به صورت مستقیم و غیر مستقیم مردم را به انجام سرمایه گذاری های هر چند خرد راهنمایی کنند.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

،





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *