پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۱:۳۵

اجرای روگذر در چهارراه سمیه منطقی‌تر از
زیرگذر است
شهردار کرمان با بیان این که اگر طرح روگذر چهارراه سمیه مصوب شود، بهترین زمان اجرای آن، همین الان است، گفت: اجرای روگذر در چهارراه سمیه منطقی‌تر از زیرگذر است. به گزارش مهر علی بابایی اظهار داشت: تقاطع سمیه با همین سیستم بدون اینکه اطراف دستکاری شود و بافت تخریبی ایجاد کند، به شکل زیبایی اجرا می‌شود. وی با اشاره به تنها مسیر شرق و غرب یک‌طرفه در شهر کرمان افزود: با این تقاطع، ترافیک توزیع می‌شود اما تفاوت این پروژه با روگذر ولی‌عصر این است که عرض خیابان فردوسی خیلی بیشتر است. شهردار کرمان با بیان اینکه تقاطع چهارراه سمیه نیز اگر روگذر شود باید همین الان انجام شود، تصریح کرد: این پروژه در روند ترافیک خیلی تاثیری نمی‌گذارد ولی می‌تواند همزمان با بقیه‌ی تقاطع‌های غیرهمسطح اجرا شود. وی با اشاره به نظر مشاور در کاهش تعداد شمع در اجرای روگذر گفت: با احتساب این مسئله، روگذر منطقی‌تر است؛ ضمن اینکه نگهداری روگذر هم برای ما خیلی راحت‌تر و مقرون به صرفه‌تر است.

مردم قدر خدمت را پاس می دارند
استاندار کرمان در پیامی با قدردانی از مردم گفت: حضور پرشور و امیدآفرین شما در استقبال از کاروان تدبیر و امید نشان داد که مردم این استان قدر خدمت را پاس می دارند و همواره با ریز بینی و تدبیر، امور را رصد می کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان علیرضا رزم حسینی در این پیام افزود: مردم غیور و قدرشناس استان کرمان، این بار که بهار توسعه استان از اردیبهشت ماه آغاز شد و شکوفه های زیبای پیشرفت بر شاخسار تاریخ کهن و دیرینه کرمان حلاوت بخش کام مردم دیار کریمان و همه کرمان دوستان شد، حضور پرشور و امیدآفرین شما در استقبال از کاروان تدبیر و امید نشان داد که مردم این استان قدر خدمت را پاس می دارند و همواره با ریز بینی و تدبیر، امور را رصد می کنند.
وی اظهار کرد: مدیریت استان کرمان نیز با تکیه بر شعار وحدت حول محور ولایت همواره تلاش کرده تا در قالب طرح های توسعه ای زمینه خدمت رسانی بهتر به مردم کرمان زمین را فراهم کرده و در قالب مثلث توسعه اقتصادی همه ارکان حکومت را به صحنه آورد تا این استان به جایگاه در خور شان خود برسد و بتواند به عنوان پشتیبان مکران بزرگ در جنوبشرق کشور ایفای نقش نماید.
استاندار کرمان گفت: به یقین تمامی فرزندان این سرزمین در هر لباس و هر منصب تلاش می کنند تا ایران اسلامی هر روز سر افرازتر و پاینده تر از دیروز بر قله های تمدن و پیشرفت، بیرق پیروزی عَلَم کند و بی شک همراهی مردم در تمامی صحنه ها بوده که موجب پیشرفت های حیرت آور ایران زمین و کرمان زمین در عرصه های مختلف شده است.
وی ادامه داد: در این مجال همچنین از خدمات شایسته رئیس دولت تدبیر و امید نیز تقدیر کرده و به اطلاع مردم فهیم و ولایت مدار این استان می رسانیم که در قالب بیست و هفتمین سفر استانی ریاست جمهوری پروژه های بی نظیری در این استان افتتتاح یا کلنگ زنی شد که می تواند موتور محرک سایر بخش ها باشد و همچنین در این سفر تفاهم نامه های اقتصادی بسیار خوبی به امضا رسید که هر یک از آنها منشا حرکت های توسعه ای آتی خواهد بود.

آغاز عملیات گازرسانی به پنج شهر همزمان با سفر رییس جمهور
همزمان با سفر دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی و هیات همراه به استان کرمان، پنج شهر از نعمت گاز طبیعی برخوردار و عملیات گازرسانی به پنج شهر دیگر نیز آغاز شد. ودیعتی مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان ضمن اعلام این خبر ادامه داد: با کمک و پشتوانه شرکت ملی گاز ایران و حمایت های استانی توانستیم در سال گذشته پروژه های گازرسانی زیادی را در استان شروع و به پایان برسانیم در حال حاضر توسعه سوخت رسانی این انرژی پاک نیز در استان با همتی مضاعف در حال اجرا می باشد و هم اکنون 45شهر و 694 روستا در قالب 453000 خانوار شهری و روستایی از این نعمت الهی برخوردار هستند. وی افزود: در سفر کاروان تدبیر و امید به استان کرمان ، بهره برداری از عملیات گازرسانی به 5 شهر بم ، کهنوج ، راین ، گلباف و گلزار و تعداد 50 روستا در قالب 52000 خانوار با هزینه ای بالغ بر 2500 میلیارد ریال و آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به شهرهای بروات ، جیرفت ، ارزوئیه ، رودبار و هنزا و 65 روستا در قالب 16000 خانوار و اعتباری بالغ بر 1100 میلیارد ریال انجام شد.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *