سایت خبری پیام ما آنلاین | در پی گفت و گوی پیام ما با حبیب قصابی زاده روی داد؛ تقدیر از تاکسی‌ران قدیمی کرمان

در پی گفت و گوی پیام ما با حبیب قصابی زاده روی داد؛ تقدیر از تاکسی‌ران قدیمی کرمان





۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۱:۲۶

در پی گفت و گوی پیام ما با حبیب قصابی زاده روی داد؛
تقدیر از تاکسی‌ران قدیمی کرمان
کرمون- یکی از اهداف صفحه«کرمون»؛ شناسایی و معرفی پیشکسوتان حرفه های گوناگون است که از همان ابتدای کار این صفحه در دستور کار پیام ما قرار گرفت. از جمله این افراد«حبیب قصابی زاده» تاکسی ران قدیمی کرمان بود که چند دهه از عمر خود را در کسوت تاکسی رانی در خیابان های شهر کرمان گذرانده است.
گفت و گوی کرمون با حبیب قصابی زاده در شماره 600 پیام ما مورخه 25 فروردین ماه سال جاری به چاپ رسید که بازتاب مناسبی در بین شهروندان داشت.
یکی از اتفاق های خوب و خوشحال کننده ای که پس از انتشار مصاحبه پیام ما رخ داد، حرکت زیبای سازمان تاکسی رانی کرمان در تجلیل از این تاکسی ران پیشکسوت در تاریخ 14 اردیبهشت ماه بود. تقدیر از قصابی زاده در کمتر از 20 روز از تاریخ انتشار مصاحبه پیام ما نشان از تاثیرگذاری رسانه و توجه مدیران تاکسی رانی کرمان به اطلاع رسانی مطبوعات دارد.
«کرمون» ضمن تبریک به حبیب قصابی زاده، از مدیران تاکسی رانی کرمان نیز به دلیل حسن توجه به جایگاه پیشکسوتان جامعه سپاسگزاری می کند.
متن خبری که روی خروجی سایت سازمان نظارت بر تاکسیرانی کرمان قرار گرفته به شرح زیر است؛
به گزارش روابط‌ عمومی سازمان تاکسی‌رانی کرمان، مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی کرمان در حاشیه‌ی تقدیر از پیش‌کسوت تاکسی‌ران گفت: شغل شریف تاکسی‌رانی، به‌واسطه‌ی نیاز جامعه، با گذشت زمان تعریف ویژه‌ای به خود گرفته و باتوجه به نقش مهمی که در توسعه‌ی جوامع دارد، دست‌خوش قوانین و مقرراتی شده که تنها با تعهد و انگیزه‌های والای انسانی، افرادی این شغل را برای امرار معاش و خدمت‌رسانی به جامعه‌ی خود انتخاب کرده‌اند.
عسکری افزود: سازمان تاکسی‌رانی، فرصت تقدیر از پیش‌کسوتان عرصه‌ی حمل‌ونقل عمومی درون‌شهری که جزیی از تاریخ این شهر هستند را غنیمت شمرده، به همین منظور با دعوت از آقای «حبیب قصابی‌زاده» که چند دهه از عمرش را در خدمت‌رسانی به مردم شریف کرمان سپری کرده، از این پیش‌کسوت با تقدیم لوح یادبود تقدیر کرد.
عسکری اظهار امیدواری کرد در سال‌جاری با تعامل بیش‌تر تاکسی‌رانان کرمان، شاهد خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به مردم عزیز کرمان باشیم.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *