سایت خبری پیام ما آنلاین | بازدید دبیر جشنواره و دبیر کمیته ارتباطات و تبلیغات از برج میلاد

بازدید دبیر جشنواره و دبیر کمیته ارتباطات و تبلیغات از برج میلاد





۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۴۵

بازدید دبیر جشنواره و دبیر کمیته ارتباطات و تبلیغات از برج میلاد
یاسر سلیمانی دبیر جشنواره فرهنگی اقتصادی کرمان به همراه عباس پورنصاری دبیر کمیته ارتباطات و تبلیغات جشنواره و اعضای این کمیته از برج میلاد تهران، محل برگزاری جشنواره بزرگ فرهنگی اقتصادی کرمان به منظور بررسی سالن ها و استودیوی برج میلاد جهت پخش برخی برنامه های جشنواره از صدا و سیما بازدید کردند.

باید آیینه بدون غباری از کرمان به نمایش گذاشته شود
یزدان پناهمشاور عالی تبلیغاتی و هنری جشنواره بزرگ فرهنگی اقتصادی کرمان گفت: این جشنواره آیینه استان کرمان در تهران خواهد بود و باید این آیینه بدون غبار و سرشار از زیبایی به نمایش گذاشته شود و در بحث تبلیغات سعی داریم غبارها را بزداییم. دکتر یزدان پناه که خالق هویت بصری و پوستر و نشان جشنواره است افزود: استان کرمان با توجه به پتانسیل ها و همچنین با توجه به گذشته و تاریخ غنی که دارد خیلی بهتر از آن چیزی هست که امروز ما آن را نشان داده ایم. وی تصریح کرد: کرمان در ابعاد مختلفی مثل معدن، کشاورزی، صنعت، فرهنگ و هنر و … سرشار از ظرفیت هاست و حرف های زیادی برای گفتن دارد که متاسفانه در این سال ها نگاه خوبی به این ظرفیت ها نشده است.
دکتر یزدان پناه اظهار داشت: جای خوشبختی ست مهندس رزم حسینی استاندار کرمان با کمک تعدادی از جوانان خوش فکر کمر همت به برگزاری جشنواره فرهنگی اقتصادی کرمان بستند. مشاور هنری کمیسیون فرهنگی اجتماعی دبیرخانه کلانشهرهای کل کشور در پایان گفت: در این جشنواره سعی داریم نمای خوبی از استان کرمان را نشان دهیم و امیدوارم همه دستگاه های شرکت کننده در این جشنواره در نمایش نمای هرچه زیباتری از کرمان هماهنگ عمل کنند.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *